Sponseret indhold

Webinar: Sådan får du overblik over dine Cisco-serviceaftaler

Har du fuldstændig styr på jeres serviceaftaler og SLA'er? Hvis ikke, får du i dette webinar hjælp til at skabe dig et overblik af it-sikkerhedseksperterne Thomas Lehmann, Concept Manager i Conecto, og Flemming Folmer Andersson, Account Manager i Conecto.
Af TECH RELATIONS for Conecto

Konsekvenserne ved ikke at have et korrekt og fyldestgørende billede over dine serviceaftaler og SLA’er kan have afgørende indvirkning på både driften og forretningen. Har du f.eks. styr på, om dine Cisco-enheder rent fysisk befinder sig, når en enhed skal skiftes akut? Og gemmer der sig kritiske enheder uden den ønskede serviceaftale eller SLA? Eller modsat: Betaler du for serviceaftaler, uden enhederne er i drift?

Det får du ud af webinaret:

  • Lær, hvordan du med datavask skaber et retvisende billede af dine serviceaftaler og SLA'er
  • Lær, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du vil skabe et overblik over dine Cisco-serviceaftaler.
  • Lær, hvordan serviceaftaler kan tryktestes for at finde uoverensstemmelser.
  • Lær, hvilken forretningsmæssig værdi det skaber at optimere serviceaftaler.

På webinaret møder du:

Thomas Lehmann, Concept Manager, Conecto:(t.v.) I stillingen som Concept Manager hos Conecto har jeg gennem de seneste år fokuseret på og har erfaring med authentification, workflowoptimering og den digitale arbejdsplads. Jeg har en teknisk baggrund og har gennem årene opbygget meget viden omkring netværkstopologi, IT-sikkerhed, SSO samt authentification.

Flemming Folmer Andersson, Account Manager:(midten) Jeg har beskæftiget mig med IT i mere end 25 år - den seneste årrække især med Netværk og IT-Sikkerhed, Datacenter og UC/Collaboration. Virksomheders måder at agere, hjælpe deres kunder, samarbejde og kommunikere på - både internt og eksternt - samt de udfordringer, de møder, uanset marked eller branche ændrer sig kontinuerligt.

Lars Mathiasen, vært, Version2.(t.h.)