Sponseret indhold

Sådan fik Siscon et bedre resultat af Infosecurity i år end sidste år

På trods af Covid-19 og et stærkt reduceret deltagerantal i Øksnehallen blev Infosecurity 2020 alligevel til det hidtil bedste målt i antallet af nye kundemøder for en af deltagervirksomhederne Siscon.
Af TECH RELATIONS for Infosecurity
Et eksempel på et af Siscons mange opslag for at promovere deres deltagelse på Infosecurity i år. Illustration: Siscon

”Vi har haft et vellykket Infosecurity-event i år i forhold til antallet af møder, vi endte med at booke. Vi promoverer stadig vores videosessioner til potentielle kunder, og jeg gætter på, at vi kommer op på at have booket 25 møder, når vi er færdige. Sidste år bookede vi 10, ”siger Camilla Bruun COO & CMO i Siscon.

Hun har aftalt at dele, den måde hun arbejder med invitationer og kundeemner med andre deltagervirksomheder, fordi, som hun siger:
”Det er ikke kun Version2.dk, der bærer ansvaret for om Infosecurity bliver en succes. Vi og alle de andre udstillere og deltagere er også ansvarlige for succesen af den eneste begivenhed for vores branche, der ikke blev aflyst i år. Så jo flere mennesker jeg kan være med til at trække til showet - des bedre for os alle.”

  • Fra august inviterede Camilla potentielle deltagere fra Siscons CRM-system og annoncerede begivenheden og sessionerne på Linkedin og Facebook. Mere end 400 eksisterende kunder og nye kontakter tilmeldte sig.

  • Under arrangementet besøgte mange færre mennesker naturligvis Siscons stand på grund af Covid-19. Men alle oplæg blev filmet, og deltagerne har mulighed for at se samtalerne online indtil slutningen af ​​november. Hele perioden arbejder Siscon med sin leadgenerering.

  • Camilla og hendes team har siden det fysiske Infosecurity-event sluttede i Øksnehallen sendt i alt fire opfølgende e-mails til alle, der havde tilmeldt sig beskeden: ”Vi ved, at dette har været et underligt år, og vi forstår, at du ikke var i stand til at deltage i vores sessioner på Infosecurity. Men se venligst vores videofilmede session her ”.

  • Hun sendte også den samme besked til kontakter i Siscons CRM, der ikke havde tilmeldt sig i første omgang og så en stigning på 30 nye tilmeldinger til Infosecurity - og det efter at den fysiske begivenhed var sket.

”Alt i alt har dette været et godt år for os. Og jeg kan se at vi kan skabe et rigtig godt resultat, ved hjælp af lidt hårdt marketingarbejde selv. I år ender vi med at afholde seriøse møder med mindst 25 deltagere fra Infosecurity. Og min forventning er at gøre fire eller fem af dem til store nye kunder inden for de næste seks måneder ”, siger Camilla Bruun.