Sådan klager du over indhold på Version2

Det er et afgørende grundlag for Mediehuset Ingeniørens redaktionelle virke, at vores artikler og andet indhold overholder grundlæggende krav til præcision, dokumentation og substans. Trods vores bestræbelser er det umuligt at undgå enhver fejl eller mangel. Det skal vores læsere naturligvis have nem adgang til at klage over. Derfor har vi nedenfor angivet, hvordan du klager over indhold på vores udgivelser.

Vil du klage over et indlæg i debatten?

Hvis du ønsker at klage over et debatindlæg/en kommentar skrevet af en anden bruger under en artikel eller lignende på Version2, kan du anmelde indlægget til vores community-afdeling via knappen ’Anmeld’, som findes under alle debatindlæg.

Du kan læse vores retningslinjer for debatten her.

Vil du klage over en artikel, blog eller lignende?

Er der tale om en faktuel fejl i en artikel, skal du skrive direkte til journalisten ved at klikke på navnet, som står øverst i artiklen markeret med blåt.

Har du en klage over Version2's overordnede journalistiske linje, kan du henvende dig til redaktionschef: Henning Mølsted (hm@ing.dk).

Hvis du ønsker at klage over en artikel, et blogindlæg eller andet redigeret indhold til en uvildig instans, kan du kontakte Pressenævnet, som blandt andet kan behandle spørgsmål om, hvorvidt god presseskik er overtrådt.

Du kan læse Pressenævnets vejledende regler for god presseskik her og nævnets klagevejledning her.