Dette indlæg er alene udtryk for skribentens egen holdning.
Synspunkt
Korrekt balance mellem online og fysisk undervisning giver det bedste læringsudbytte
Vi skal i højere grad end tidligere overveje, hvordan og hvornår vi benytter os af online og fysisk tilstedeværelse som undervisningsmetode. Det skriver Josephine Eghave Midttun Solheim, der er cand.pæd. i it didaktisk design og underviser på pædagoguddannelsen i Ikast, i dette synspunkt.
Artiklen er ældre end 30 dage
Blended Learning (Uddannelsesmetode, hvor elever lærer gennem en kombination af online læring og ansigt til ansigt, red.) er ikke et nyt begreb. I den engelsksprogede litteratur har Blended learning været benyttet som begreb siden slutningen af 90'erne siden 2003.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til Version2 og Ingeniøren
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Version2 og Ingeniøren, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
