Du får, hvad du betaler for - øv
Jeg har noteret, at en del, overvejende private IT-afdelinger holder meget stramt på, at de ikke leverer mere service og support til deres organisation end hvad der lige præcist er aftalt med den. Og at de selvfølgelig bestræber sig på heller ikke at levere mindre. Altså efter devisen: Du får, hvad du betaler for.
Jeg er faktisk en del i tvivl, om dette er en efterstræbelsesværdig måde at levere god IT-service på. Vi kender jo alle sammen princippet andre steder fra: Det svarer til, at jeg kun får fjernet det skrald, som jeg har lagt i min affaldsbeholder i indkørslen. Er beholderen fuld og har jeg en ekstra pose, som jeg sætter ved siden at beholderen, så bliver den ikke taget med ......

...men det er dyrt at lave god journalistik. Derfor beder vi dig overveje at tegne abonnement på Version2.
Digitaliseringen buldrer derudaf, og it-folkene tegner fremtidens Danmark. Derfor er det vigtigere end nogensinde med et kvalificeret bud på, hvordan it bedst kan være med til at udvikle det danske samfund og erhvervsliv.
Og der har aldrig været mere akut brug for en kritisk vagthund, der råber op, når der tages forkerte it-beslutninger.
Den rolle har Version2 indtaget siden 2006 - og det bliver vi ved med.