Det er dejligt at Henrik Hvid og Co kan se det positive i projektet - men hvad med os der har tabt 1.2 mill på det?
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/
Føler de ansvarlige for projeket virkelig ikke noget ansvar for dem det gik ud over?
Jeg kan kun give dig ret Morten Lund - det er direkte kvalmende at følge med i denne sag. Og ikke mindst læse hvor meget det går ud over nogle borgere:
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
Den person eller gruppe af personer som gav grønt lys til at stoppe det fungerende manuelle system før man havde noget nyt der virkede....der ligger den største del af ansvaret.
Man stoppede da ikke Storebæltsfærgerne før man kunne køre på den nye Storebæltsbro!
Men måske er det for svært for p...
Hvis sådan et projekt skal lykkes skal der folk med hjerne, nosser og erfaring ind på de pladser hvor beslutningerne tages. Se hvor meget dette projekt har kostet borgerne http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
Brug dog pengene på at sikre de skarpeste hjerner i landet til sådan...
...men de amatører som har skullet beslutte hvornår produktet var acceptabelt, og dem som har planlagt IKKE at udrulle sådan en stor løsning i mindre stykker ad gangen - det er deres skyld. Ingen organisation kan lave sådan en løsning fejlfrit uden seriøse testgrupper i drift eller en en lang blø...
...ovenstående er absolut en vigtig pointe. Når man læser historierne her http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html fra de borgere som er ramt, så skriger det til himlen at få skabt nogle bedre rammer for IT projekter i det offentlige - inklusive løsninger når det går "galt".
Ingen tvivl om at systemet i sig selv blot er en lille del af puslespillet.
Det gør det bare ikke mindre rimeligt at så mange får SÅ STORE ekstra omkostninger....prøv engang og læs nogle historier her:
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
Og det værste er at 5 måneder efter sta...
Projektet er så ringe gennemført at det skriger til himlen. Og det er vi desværre mange borgere som må bøde for af vores egen pengepung....og det er ikke småpenge vi har tabt og stadig taber:
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
Det er nu over 4 mdr. siden at systemet blev frigivet, og det sejler stadig, samtidig med der stadig ikke er en løsning mht. kompensering for vores tab. Det IT projekt er så elendigt kørt at jeg ikke har ord for det.
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
Se her almindelige borgeres oplevelse af Digital Tinglysning:
http://www.digital-tinglysning-skandale.dk/listall.html
jeg troede det skulle gøre Tinglysning nemmere og hurtigere :-)
...det her er set udefra den mest skandaløse IT projektledelse jeg har hørt om. Det har kostet mig 16.500,- kroner og jeg er rystet over at man ikke kan håndtere IT projekter mere professionelt i det offentlige..... www.digital-tinglysning-skandale.dk
..hvor elendigt kan man styre et IT Projekt? Det her slår alt. Det svarer jo til at man havde stoppet Storebæltsfærgerne før man kunne køre på den nye bro....det burde ikke være vanskeligt at koordinere.
Det skal de ikke slippe for at betale for - jeg vil have mine 16.500,- kr tilbage....Brian b...
...det er imponerende og læse hvordan teknikerne har rost sig selv og SOA med dette projekt, og så idag stå som forbruger/borger med et tab på 16.500,- gode danske kroner...som ingen vil erstatte....hold da helt ferie!
Så jeg kunne ikke lade være :-)
www.digital-tinglysning-skandale.dk
Kommentarer
Hvad med de 1.2 mill kr. som 48 familier har tabt?
Kvalme niveau
ANSVAR - det er ikke svært
Send pengene til ofrene istedet..
Flere folk med hjerne og nosser i det offentlige
Det kan ikke være CSC's skyld...
ENIG..
Digital Tinglysning Skandale
Skandale...
Indberet dit tab her...
Digital Tinglysning Skandale
Erstatning.....
Digtial Tinglysning Skandale
Digital Tinglysning Skandale
Skandale
Skandale....
Skandale...
Fantastisk sag....