Jeg glæder mig rigtigt meget til VR i fly/rum simulation, fordi det giver en muligt for naturligt at se sig omkring som man ellers ikke har. Der tror jeg VR vil udvide spiloplevelsen helt naturligt meget... Jeg ved godt man kan se sig omkring med musen idag, men det kræver at man normalt trykker på en tast, for at undgå at man kigger sig omkring med hele flyet og det er vigtigt, fordi skønt det er nemt i FPS at se sig omkring, fordi det kan gøres lige hurtigt med mus, så er et fly underlagt en helt anden fysik. Det er essentielt i et fly at kunne styre samtidig med at man kan se sig omkring og det kan man ikke "bare" uden at bruge VR.
At der er nogen der syntes at det er en unfair test fordi batteriet er mindre i iPhone 7 er da underligt. Værdien for forbrugeren er da i sidste ende ikke batteriets størrelse, men hvor længe det holder. De 2 ting hænger naturligvis samme men det er helt rigtigt at have fokus på hvor længe det holder.
Nej, der er ikke et bod system i USA. Har lige været møllen igennem.
Og det burde ikke undre at DR eller andre proaktive tiltag ikke er højt på ønskesedlen for en ledelse. De kan ikke se værdien i det på kroner og øre.
I artiklen står det klart er der skelnes og at den tidslinie der tales om er for versions opgraderinger og dermed primært funktioner.
Sikkerhedsrettelser kommer separat og er ikke omtalt sådan som jeg læser det.
Jeg havde præcis samme tanke....
Du forudsætter at IT afdelingen rent faktisk har ressourcer til at lave tiltag der forbedre bruger oplevelsen. Så længe IT betragtes som et sted der skal spares penge, så er det ikke tilfældet. Jeg vil vove på påstand at hvis man går til IT og opstiller problem stillingen og et ønske om at forbedre, inkl de investeringer der skal til, så vil man møde meget lidt modstand.
Jeg tror ikke at det du gerne vil er i strid med hvad en IT afdeling gerne vil. Jeg har endnu ikke mødt en IT person der ikke ville gøre leverancen bedre og mere nyskabende.
Problemet bundet ofte i budget. I min erfaring er det ganske ofte at IT organisatorisk ligger i finans istedet for at have sin egen stemme i ledelsen.
I bedre IT organisationer har IT en stemme og mulighed for at ikke kun vedligeholde hvad de har, men også udvikle det videre.
Jeg er enig i at IT afdelingen bør være en service organisation, men den er også en kontrol instans på samme tid, fordi afdelingen samtidig skal sikre blandt andet data, men også f.eks. licenser, som kan have en meget stor omkostning forbundet med sig.
Så den bedste løsning er i min optik grundet i kommunikation. Hvis forretningen ikke samarbejder med IT om deres behov og ønsker (med rettidig omhu), så har IT ikke en mulighed for at omstille sig og det undskylder på ingen måde at forretningen så vælger at gøre tingene på deres egen måde og med de problemer der følger med. En grov sammenligningen er at retfærdigøre tyveri fordi der ikke stod nogen klar til at sælge en det produkt med nu gerne ville have...
IT skal agere som både sælger og politi...
Det er for letkøbt at give IT skylden her for der er som regel årsager...
Der skal kigges på hvorfor det tager 18 måneder. Kunne det være for at have styr på sikkerheden? Drift stabilitet tests? Interfaces til andre systemer? IT kontrakter som er konsekvenserne af forretningens krav til besparelser?
Den model du arbejder efter kan sagtens lade sig gøre - det har jeg ikke sagt den ikke kan.
Ideen kan fungere men kun i et meget snævert område
- Simple klart defineret leverance
- Intet team samarbejde Jeg har arbejdet i en del forskellige IT miljøer,som spænder over landsdele, lande og kulturer. Jeg har lært at så snart man skal lave noget som et team, så kan der selv i Danmark, på samme lokation, samme firma nemt opstå situationer hvor et team ikke bevæger sig i samme retning. Hvordan skal det så blive bedre hvis man ikke har det samspil som et samarbejde på et kontor skaber?
Den eneste måde det kan undgås er hvis opgaven ikke giver mulighed for misforståelse eller hvis der ikke er tale om teamwork.
En det er god tanke og et interessant ideal, men kan ikke anvendes så bredt som foreslået.
Priserne på drift under individuelle kontrakter vil en journalist aldrig kunne få fat på, da det er en sag mellem leverandør og kunde.
Det undre mig at journalisten ikke har taget hul på den åbenlyse historie her : "Hvorfor bygges endnu et tilrettet offentligt IT system" Det er tilretningerne der ofte gør at prisen ryger i vejret, da man ikke "bare" kan opgradere en eksisterende hyldevare. Der kan være masser af gode og dårlige grunde til det, men denne del tages der slet ikke hul på. F.eks. kom senere løst frem at en af de primære grunde til at POLSAG ikke kunne blive en hyldevare, var fordi systemet skulle tilpasses dansk lovgivning, som synes som en ganske god grund.
Den skal på min ønskeliste. Har allerede en af de oprindelige Samsungs og jeg har været super glad for en, men skærmen og ydelsen, har været lidt i underkanten, så en med HD skærm tager jeg gerne!
Der er lige så store risici med IPR i Danmark som i mange andre lande. Hvis det er et område der er vigtigt for virksomheder, så skal det sikres i kontrakten uanset hvor du er.
Der er lige så store risici med IPR i Danmark som i mange andre lande. Hvis det er et område der er vigtigt for virksomheder, så skal det sikres i kontrakten uanset hvor du er.
Det er almindeligt kendt at data forbrug på iPhone i forhold til BB er meget størrer. Prøv at søge på BB data compression.
Det er almindeligt kendt at data forbrug på iPhone i forhold til BB er meget størrer. Prøv at søge på BB data compression.
Det er almindeligt kendt at data forbrug på iPhone i forhold til BB er meget størrer. Prøv at søge på BB data compression.
Stort set ikke, fordi der ikke sker nogen nye mainframe implementationer.</p>
Du ved godt at det er et krav at virksomheder skal godkende at deres navne bliver brugt som reference ikke? Du ved sikkert også at der er masser af virksomheder der i princippet ikke ønsker det...ikke fordi de ikke bryder sig om produktet, men fordi de i princippet ikke ønsker at deres navn bruges som reference.
Det er en meget selektiv konklusion at fordi du ikke har hørt om det, så findes det ikke.
<p>Der er flere journalister der har prøvet at få IBM til at svare på hvornår de sidst solgte en mainframe til en ny kunde, men det svarer IBM ikke på.</p>
<p>Jeg tvivler lidt på at Telia var den sidste gang det skete, omvendt ville jeg ikke blive forbavset hvis det var.
- Forrige side
- Nuværende side
- Side
- Næste side
Jonathan Beck Jørgensen