Anders Kristiansen

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://www.version2.dk/mit/0/kommentarer?token=HPnHcLYhJ8jCXC_UoTnfzqY2R9xpwMBmKONAZAek0jk

Kommentarer

Kommentar til IT Factory: »Det var som en varmluftballon på vej til Grønland«

Re: Hvor ukvik kan man være?

Er der nogen der mangler et job :-| http://www.itfactory.com/about_jobs.html
Kommentar til Uddannelse inden for informationssikkerhed

Re: Der findes også ESL

ESL står for Eksamineret Sikkerhedsleder Se også deres egen hjemmeside på www.esl.dk Det er korrekt at det er 4 moduler af hver én uges varighed, men den indeholder også en del hjemmearbejde. I uddannelsesforløbet er CISM multiple choice testen med, men den er ikke en stopklods. ESL giver ca. ...
Kommentar til Forslag til platform

Re: Impress

Jeg kan ikke lade være med at svare Jan på et ældre indlæg. Ej, det er fedt, at nogen vil samle XOOPS op og løbe med det - men jeg har mine tvivl med hensyn til, hvor langt de kommer. Prøv version 2.3, som nu ligger i Alpha - Jeg har prøvet et par af Smartfactory-modulerne og de ser ud til at v...
Kommentar til Forslag til platform

Nyt CMS

Så lige der er kommet en xoops klon. ImpressCMS.org Jeg har kørt det lokalt, og det ligner xoops, men så alligevel ikke. Der er ændret i nogle af de ting, som brugerne har efterlyst i flere år :-)
Kommentar til Stakkels HelpDesk

ENIG

Jeg har selv siddet i en helpdesk, og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse. Den værste jeg har oplevet, er nok et stakkels pigebarn der skulle bestille vare (chefen havde taget fri) hun havde aldrig prøvet det før, så det var helt fra bunden af. På et tidspunkt beder jeg hende om at ta...
Kommentar til Forslag til platform

Xoops's død

Hej Jeg vil give Jan ret i at der har været rigtig mange uoverensstemmelser bag udviklingen af XOOPS. Jeg krydser fingre for at det "bare" er en 7-årskrise, for af de CMS-systemer jeg har brugt, er og blive XOOPS det mest overskuelige. Læs evt. denne hensigtserklæring http://www.xoops....
Kommentar til Største udfordring

Re: Den omvendte verden

@Mikkel Det er helt klart den organisatoriske. Du kender måske CA's licensaftaler, men produktet var med i en "pakke" til et produkt vi benytter. Desuden er jeg modstander af at vælge produkt, før en egentlig behovsanalyse er færdig. Hvis man vælger et produkt, som ikke lever op til...
Kommentar til Største udfordring

Re: Den omvendte verden

Enig med Jer. MIIS kan ikke stå alene. Der skal et produkt "ovenpå". Personligt er jeg helt pjattet med Omada's løsning. CA Identity Manager kender jeg. Faktisk har vi licens til det (sammen med Singel-Sign-On). Min største udfordring er at finde en projektejer/sponsor. Er det HR-...
Kommentar til Største udfordring

Den omvendte verden

Jeg er i modsatte situation... Jeg har ca. 8500 brugere oprettet på mainframe. 90% af alle disse brugere er oprettet via roller. Dette skyldes at jeg på vores mainframe kan se hvilke applikationer der bliver brugt, hvornår de er brugt og selvfølgelig også hvilke der ikke er brugt. Det er altså...