Kim Rasmussen

Kæmpenedbrud i betalingssystemer kører på 3. døgn – kunder taber millioner
  1. Opret en konto hos eksplemvis Paypal....

  2. Når Dibs/PBS(NETS) rejecter, få systemet til at sende en mail til kunde, som ikke kunne gennemføre en transaktion.

3 . Via e-mail forslå kunden at prøve igen med den anden betalingsmulighed i.e. PayPal....

god fornøjelse - det har virket hos os i flere år nu.....

5. juli 2012 kl. 01:24
Her er fejlen bag kæmpe DIBS-nedbrud

Latterlig debat - Dankort betalinger skal gå gennem NETS, som udgør 72% af alle betalinger i DK... (se dette link: http://www.nationalbanken.dk/C1256BE2005737D3/side/Betalinger_ved_handel_paa_internettet/$file/KVO1_2012_betalinger%20ved%20handel.pdf og i øvrigt ejer den Danske Nationalbank en større del af NETS sammen med SEB bank og større danske banker, som også ejer en større andel af aktier i DIBS....

Ked af, at jeg ikke fik sat "" ved DIBS/Nets monopolet...

Måske er det den ene eller den anden udbyder, som har fejlen, jeg er ligeglad, da vi betaler for en tjeneste, som ikke fungerer ordentlig og er en hindring for DK handel og eksport...

Lad os få en statistik på, hvad nets/dibs+andre nedbrud koster samfundet og lad os så få en debat på fakta...

Betalingsudbyderne slipper sgu for nemt med dummefejl i dag og det koster os alle...Monopol eller ej...

5. juli 2012 kl. 00:01
Her er fejlen bag kæmpe DIBS-nedbrud

Problemerne er ikke løst endnu, da det nu ikke har været muligt at logge på DIBS siden nedbruddet og godkende betalinger - DIBS, det er bare ikke godt nok!

Nu venter vi altså på at kunne godkende betalinger og overført penge til vores konto fra fredag - DIBS fortæller i dag telefonisk, at det virker igen mellem 09.00 - 13.00 - Måske...

Vi har heldigvis et alternativ i PayPal, som vores betalingssystem automatisk foreslår brugerne, når monopolet DIBS/NETS er nede. Det lærte vi for 2 1/2 år siden og har virket perfekt siden...

4. juli 2012 kl. 10:53
Gratis genvej til smarte online-dokumenter

Tak for Jeres input til vores nye aktivitet, som vi naturligvis tages med i kommende forbedringer og udvikling af nye produkter.

Forstår de negative kommentarer, da de tager udgangspunkt i traditionelle tryksager og tankegang og ikke de muligheder, der er for et nyt produkt som dette.

Der er masser af fordele, da det bl.a. konverterer til PDF uden brug af software og kan minimerer omkostninger til porto, toner og er miljøvenligt.

Det kræver naturligvis, at vores traditionelle vaner og metoder ved opsætningen af tryksager og dokumenter ændres....

Responsen fra de nuværende brugere har været positiv, og mange kan godt se fordelene og besparelserne - heldigvis for os!

Innovation og udvikling skal modnes, og jeg har gennem de sidste 30 år i IT-branchen oplevet mange nye løsninger og tiltag, blev dømt til døden fra start, men endte med succes.

Vi vil derfor udfordre skeptikkerne og har fra start vidst, at det blev en udfordring, men det er jo det, som er med til at gøre det sjovt at skabe nye initiavtiver!

Jørgen kan få sin Word, PowerPoint, eller Excel koverteret til flash hos os - uden SW - bare gå i gang - den er en del af flashen - helt gratis!

Kim T. Rasmussen UniFlip

1. februar 2008 kl. 17:16