Søren Hvid

Kastrup høvler dyrebare minutter af bagage-håndtering med Googles TensorFlow

Peter Tagesen: Sjovt nok var det netop et B737-800 og med meget lidt baggage. Og med hensyn til resten af din fine forklaring, er det også som jeg husker det før i tiden i CPH. Men CPH har noget at arbejde på. For der er mange lufthavne der klarer baggage reclaim bedre , og jeg var prøvet rigtigt mange, også med de helt store fly.

28. august 2017 kl. 00:12
Kastrup høvler dyrebare minutter af bagage-håndtering med Googles TensorFlow

Når man har tilbragt 15-20 min. med at gå fra den fjerneste A gate som den næstsidste ud af 200 passagerer gider man ikke bruge 30 min til 1 time på at vente på sin baggage , det var det jeg oplevede i går og har oplevet mange gange før, jeg ved sgu ikke hvad de fortager sig med baggagen i 1 1/2 time. De havde taget den af flyet da jeg forlod flyet. Med hensyn til 'Mail" , alt er så dyrt i CPH lige fra vand til parfume så jeg er sikker på at 99,999% af alle flypassagerer gerne vil have deres bagage og hjem i en fart.

26. august 2017 kl. 22:02
Kastrup høvler dyrebare minutter af bagage-håndtering med Googles TensorFlow

Jeg kan kun give Johnny ret, baggage udlevering er det største problem i CPH, i går ventede jeg 1 time på at få udleveret baggage og der var fem fly på det samme bånd med tider over 30 minutter. Ulande har hurtigere baggage reclaim

26. august 2017 kl. 09:20