Søren Hvid

Rss
Personligt feed med nye kommentarer i tråde, du overvåger:
https://www.version2.dk/mit/0/kommentarer?token=HPnHcLYhJ8jCXC_UoTnfzqY2R9xpwMBmKONAZAek0jk

Kommentarer

Re: Kundeorientering??

Peter Tagesen: Sjovt nok var det netop et B737-800 og med meget lidt baggage. Og med hensyn til resten af din fine forklaring, er det også som jeg husker det før i tiden i CPH. Men CPH har noget at arbejde på. For der er mange lufthavne der klarer baggage reclaim bedre , og jeg var prøvet rigtigt...

Re: Kundeorientering??

Når man har tilbragt 15-20 min. med at gå fra den fjerneste A gate som den næstsidste ud af 200 passagerer gider man ikke bruge 30 min til 1 time på at vente på sin baggage , det var det jeg oplevede i går og har oplevet mange gange før, jeg ved sgu ikke hvad de fortager sig med baggagen i 1 1/2...

Reclaim

Jeg kan kun give Johnny ret, baggage udlevering er det største problem i CPH, i går ventede jeg 1 time på at få udleveret baggage og der var fem fly på det samme bånd med tider over 30 minutter. Ulande har hurtigere baggage reclaim