Hej,
Jeg har også været med til at automatiseret mange processer ved hjælp af RPA.
Min oplevelse er dog at RPA løsninger kræver mere support end 'klassiske' løsninger. Det der typisk går galt er at der kan være pressede 3. parts systemer som i højere grad er langt af latens. Eller at web interfac...
Jeg tror I er nødt til at definere nærmere hvad det er I snakker om. Altså hvilke processer.
Grunden til min holdning er at vi på min arbejdsplads Djurslands Bank har stor succes med at indføre 'sager'. En 'sag' hos os er en samling af en konkret opgave, en køreplan for opgavens udførelse, dokum...
Hej,
Jeg lærer af alle vores brugere.
Både hende der kunne finde på at bruge den samme computer selvom hun under afhjælpning af et problem var blevet bedt om at "sætte sig over på en anden stol".
Men også af dem der nærmest kunne have skrevet min kode selv. (Men heldigvis ikke kan checke...
Kommentarer
Ja - men husk nu at sætte tid af til support
Hvad snakker I om?
Det handler om kommunikation