Henrik Møller Rasmussen

Startup-land: It-iværksættere dropper offentlige kunder efter absurd udbudsforløb

Hej Torben. Der er så mange der siger man "skal sætte strøm til processerne" når man digitaliserer. Vi kan meget bedre li' tanken om at vi skal nytænke processerne.

I Famly skal man også checke ind/ud og fortælle hvornår man regner med at hente sit barn. Det er lavet så det kan gøres ekstremt hurtigt (< 5 sek. for en normal bruger). Data'en giver til gengæld kæmpe værdi for børnehaverne, når den bruges statistisk til at fortælle dem hvor mange børn de kan regne med der er på forskellige tidspunkter resten af dagen. Man kan som forældre ændre tidspunktet fra sin app i løbet af dagen hvis man bliver forsinket.

Mht. at teste Famly er du meget velkommen til at hoppe på vores hjemmeside og prøve produktet. Du kan oprette dig som institution ved at trykke på "Prøv 30 dage gratis" direkte fra forsiden. Det er super nemt og tager højst 1 min. så er du inde.

16. december 2014 kl. 13:58
Startup-land: It-iværksættere dropper offentlige kunder efter absurd udbudsforløb

Det har været spændende at følge debatten og jeg er enig i langt de fleste af jeres punkter ovenfor.

Ulrik: Du har helt ret - mange institutioner har iPads i forvejen der bruges til andre formål (leg og læring). Teknisk support omkring Famly er inkluderet i prisen. Så det er kun hvis f.eks. Wifi'et driller at man som institution selv skal finde ud af hvad man gør.

16. december 2014 kl. 11:33
DMI skifter forældet CMS ud med Typo3 - prøv betaen nu

Hej Michael. Det var da en spøjs kommentar. Hvad er din baggrund for at mene at TYPO3 ikke kan håndtere sider af denne størrelse?

20. marts 2013 kl. 20:52