Maz Spork

EuroPark - når “don’t be evil” ikke er firmamottoet

Nej, det er ikke for sent, det er jo sket. Du bør skrive til Vejle politikreds (hvis det er dem der har udstedt bevillingen) og bede dem om at tage sagen op, i yderste konsekvens kan de miste deres bevilling og i bedste fald giver t anledning til en refusion. Du har efter min mening pligt til det, de har jo brudt loven (de har ikke realitetsbehandlet din klage før sendt til inkasso)

15. maj 2012 kl. 21:12
EuroPark - når “don’t be evil” ikke er firmamottoet

husk forresten altid at skrive til parkeringsfirmaet at du vil begære aftalen mellem dem og grundejeren fremlagt i retten - det er ikke alle føtex'er og mcdonalds'er der ved hvad der foregår - og at du vil begære p-vagten afhørt i retten. Desuden kan du begære telefonsamtalerne fremlagt i retten, de bliver nemlig optaget, og det er ofte belastende for p-selskabet. Normalt er dette nok til at de frafalder.

15. maj 2012 kl. 21:07
EuroPark - når “don’t be evil” ikke er firmamottoet

ikke gode råd efter min mening.

15. maj 2012 kl. 20:52
EuroPark - når “don’t be evil” ikke er firmamottoet

En bestridt fordring må ikke bringes til inkasso, du bør indklage inkassobevillingshaver i den relevante politikreds. Inkassoloven par. 9. Henvis også til Højesterets dom af 15. oktober 2003. Du burde ikke have betalt.

Det der er mere interessant er at når Europark frafalder et krav bør man stille et modkrav for forbrugt tid og ganske enkelt sende dem en regning, jeg vil tro der kan være en forretning i at håndtere det på vegne af billisterne.

15. maj 2012 kl. 20:26