Jeg bruger Plausible og er meget tilfreds.
Ifølge Wikipedia er Combell N.V. bare det belgiske navn for team.blue (fordi team.blue er opstået som en merger af belgiske Combell og nederlandske TransIP har de beholdt deres lokale brand der), som igen er delvist ejet af HG siden 2018.
"Den virkelige verden" og et link til CEPOS i samme indlæg? Jeg må le.
Lige præcis i dag annoncerede de at de åbner datacenter i USA. Og så endda i spion-staten Virginia. Det bekymrer mig.
De skriver på deres hjemmeside at det er deres servere placeret i et datacenter ejet af tredjepart. Så længe de ikke åbner et datterselskab derovre burde det ikke have indflydelse på hvad USA kan gøre ved deres eksisterende datacentre i Tyskland og Finland.
For ikke at tale om den her tilståelse:
»Det endte med, at vi samarbejdede med et marketingsfirma fra Israel, som var specialiseret i Kickstarter-kampagner. De rådede os til at sætte vores mål lavt til omkring 75.000 kroner, selvom vi internt sigtede mod mindst 700.000 kroner. For så kommer du igennem det første mål på første dag. Så bliver du et hipt nyt projekt, og du kommer op i algoritmen. Får nogle views og alt sådan noget,«
Det er jo HELT SKUDT I LÅGET at man risikerer at sidde og have lovet at lave et spil for 75.000 kroner - og hvis man samtidig ved at man faktisk skal bruge de tidobbelte, så er det jo bedrageri. Det viste sig jo så også at de kun fik ca. 60% af det de gik efter, hvilket må have været medvirkende til at de ikke kunne levere. Hvis Audacity havde sat et ærligt mål på Kickstarter havde idéen vist sig dødfødt, og backerne havde stadig haft deres penge.
https://www.ishojlisten.dk/milishia-moradi/
Milishia går ikke til valg med nogen særlige IT-holdninger så vidt jeg kan se, men hun er uddannet softwareingeniør fra DTU.
Hvis man opdager at en pen-test slipper igennem, og man er <em>good guy</em>, så opretter man vel en sag i cve.mitre.org og kører den vej igennem?
Hvordan vil du lave en CVE på at du har lavet social engineering?
Problemet ved at slå et CPR-nummer op er at de jo egentlig ikke ved om det er dit CPR-nummer. Vi har jo intet billedregister (endnu?).
Hvordan adskiller det sig fra situationen hvor jeg ikke har medbragt mit kørekort?
Jeg forstår simpelthen ikke at vi bruger tid og penge på analog digitalisering, hvor vi bare erstatter noget fysisk 1:1 med noget digitalt. Hvorfor skal jeg overhovedet medbringe mit kørekort? Det eneste problem jeg kan se ved at politiet bare kunne slå det op pr. CPR, er at de mister dummebødeindtægterne.
(Hvis jeg endelig skal medbringe mit kørekort selv, ville jeg foretrække at have det på en NFC-dongle jeg kunne klipse fast i nøgleringen til bilen.)
Nej, det kan jeg garantere dig for, det ikke er. Vi kan godt opføre os ordentligt.
Dine indlæg i denne tråd fortæller en anden historie, og du skal forestille at være direktøren? Hvis jeg var kvinde eller transperson m/k/d/x ville jeg tænke mig om en ekstra ekstra gang før jeg tog ansættelse i Kviknet.
Min egen erfaring i undervisningssystemet og på flere IT-arbejdspladser inden for 45 år er, at der altid har været et respektfuldt klima mellem mænd og kvinder.
Nå, men her er så mere anekdata: jeg har oplevet en mandlig konkollega komme med nedsættende kommentarer af blondine-hø-hø karakter om en af mine kolleger foran hende, mig og en håndfuld andre ved middagsbordet til en konference. Han er i dag direktør i et IT-firma, som jeg undgår som pesten og bagtaler ved enhver lejlighed.
Nu er e-Boks søreme nede igen.
Da jeg skiftede fra Henrik Lund til Henrik Lund Kramshøj skulle jeg naturligvis have nyt pas.
Dit gamle pas er - ligesom kørekortet - stadig gyldigt selv om du skrifter navn.
Nu er e-boks sørme offline igen.
Ud over min bil?
Brexit er jo alligevel ved at tage livet af resterne af den engelske bilindustri:
Renewed shutdowns of car plants around the previously expected Brexit date of 31 October contributed to a further decline in UK car manufacturing in November.</p>
<p>Output slumped by 16.5% compared with the same month a year earlier, with 107,753 units produced, according to the latest figures from the Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT).</p>
<p>UK car production has fallen for 17 of the past 18 months and dropped by 14.5% during the first 11 months of the year, as the industry continued to face a series of challenges, including weaker consumer and business confidence domestically, lower demand from overseas markets and a slump in sales of diesel vehicles.
Det eneste jeg kan komme i tanke om jeg vil savne er øl. Til gengæld ser jeg frem til billige ferier på Storbritannien hvor mine petroeuros rækker langt og modtages med kyshånd hos den forarmede lokalbefolkning.
Præcist hvilke interesser Danmark måtte have i at afbryde al samhandel med UK, er lidt uklart.
Det kaldes solidaritet. Selvfølgelig står Danmark i en stærkere forhandlingsposition vis-a-vis UK når vi står sammen med resten af EU. Og når englænderne selv siger "fuck off" så kan jeg ikke se at vi skylder dem nogle indrømmelser.
Tesla har indrømmet at det var en fejl ...
Tesla har i hvert fald opdaget at det nok på sigt var den bedste forretning at give kunden ret.
Der er ikke et fuldstændigt overlap mellem hvad folk forventer er lovligt og hvad der faktisk er lovligt.
Men hvorfor skulle man dog også det? Det er jo bare propaganda som de kører frem når det passer dem. Men godt set at industrien selvfølgelig kun fremturer med den falske ækvivalens når det er til deres fordel.
Det kunne også være en kendt grænse hvor man ikke vil opdatere systemet nu når man ikke skal drifte det i fremtiden.
Ding ding ding we have a winner! Der kan for mig at se ikke være anden forklaring end at det er blevet billigere at betale boden end at sørge for ordentlig oppetid på et dødsdømt system.
Software er ikke en rørlig ting, og det klæder dig ikke at lade som om du ikke ved at der gælder forskellige love for biler og software.
- Forrige side
- Nuværende side
- Side
- Side
- Side
- Side
- …
- 28
- Næste side
Kristian Thy