Tak kære sysadmin

Dagen i dag bør starte med at du går ned til din system administrator og siger:
* Tak fordi du gør den ekstra indsats, når vi beder om det.
* Tak fordi du jævnligt redder vores r**^H^H... data.
* Tak fordi du tager det med godt humør.

Dagen i dag er ikke nogen helt almindelig dag - det er SysAdminDay http://www.sysadminday.com/, hvor vi bør ære de system-adminstratorer, der liiiige giver den en ekstra skalle - eller kommer med en sjov bemærkning og et smil selvom data-systemerne er braget ned.

Jeg har personligt god grund til at sige tak til de gamle sysadmin'er i Nokia og det dygtige hold i Renesas Mobile. Har du sagt tak - og er der grund til det?

/pto

Kommentarer (2)
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
#2 Mads Vanggaard

Tak til de sysadmins som ikke følger strømmen - imod at betragte os almindelige brugere som dumme, usikre og generelt blot forstyrringselementer. Imod at lukke alt ned fordi det ellers blot vil skabe flere supportsager. Imod at blot at sige at værktøjerne melder ikke om problemer så vi kan kan ikke have problemer. Imod at ikke tilbyde ekstra services, eller de seneste udgaver af værktøjerne fordi I ikke lige har haft tid til at teste om det virker. Imod at give korte uden mening forklaringer på hvorfor at en sag er blevet afvist. Imod at en bestemt leverandørs software kun virker og dermed diverse nyttige services ikke kan tilbydes. Imod blot at sige nej og ikke men så kan du...

  • 4
  • 0
Log ind eller Opret konto for at kommentere