- Log ind eller Opret konto for at kommentere
- Anmeld denne kommentar
Jeg kan jo bare håbe at de fejl, man har lavet i første forsøg, ikke bliver gentaget.: -NemID har distribueret ansvaret på så mange parter at brugerne bliver trukket rundt i manegen med "det er ikke vores ansvar" Hvor er "one point of entry" -Platformsafhængighed Det kræves at brugerens platform er synkron med det offentlige, men det offentlige (og private) er ikke enige om hvornår versionsskift foretages og man må heller ikke være på forkant. - Det kræves (uden specifikation) at visse applikationer ikke køres på brugerens PC ( Det er din egen skyld / firmaets skyld) vi skal have administratoradgang til din PC og fjerne dem /rekonfigurere den - Brugeroplevelsen : jeg oplever at een transaktion kræver et antal indlogninger ( tal fra papkortet) - Ved svigt (som for nylig) slog min bank over på lutter offentlig kendte "koder" til indlogning. Men kaldte det aligevel NemId og hvor sikkert er det ?