- Log ind eller Opret konto for at kommentere
- Anmeld denne kommentar
Der er mange, som interesserer sig for, hvordan "teamet" performer ... og ofte er det nogen, som står udenfor og vil noget.
Og det både vigtigt og også ganske cool, hvad man kan få ud af et velfungerende team. Det svarer lidt til at tune en motor, så den får kræfter nok til at køretøjet kan køre 300 km/t.
Men hvad hjælper det med en toptunet motor, hvis man kører på hullede skovveje? Hvis chassisset er fra en slidt go-cart? Hvis chaufføren er bange for at køre hurtigt? Hvis chaufføren synes at det vigtigere at snakke med passagerne og lægge make-up, end at køre?
Og selv hvis alt det er på plads, så ser man tit, at chaufføren ikke aner, hvor man skal hen, eller kan læse hverken kort eller terræn, så man kører imod nord i stedet for syd. Her kan en toptunet motor være en ulempe, for så kan man nå at brænde meget og dyrt brændstof af, og nu rigtigt langt ud i det ukendte og fremmede, før nogen undrer sig.
Eller sagt på en anden måde, så er det sjældent at maskinmesteren opdager navigationsfejl (det skulle lige være i rygepausen), og selvom han kan være den første til at se effekten af en grundstødning, så er det som regel for sent på det tidspunkt.
Men bevares, heller en toptunet motor og en erfaren maskinmester, end noget taget fra en misligholdt og slidt plæneklipper kørt af en teenager.