Version2 Insight: Skal din organisation opgradere til Windows 8?

Illustration:
Version2's magasin Insight sætter fokus på Windows 8 til virksomheder. Hvorfor skal din organisation opgradere - eller lade være? Og hvad er nyhederne for it-afdelingen? Hent magasinet gratis her.

En ny udgave af magasinet Version2 Insight klæder dig på som it-beslutningstager til at træffe beslutning om at opgradere til Windows 8 - eller lade være.

Windows 8 har fået meget omtale for den nye brugergrænseflade og funktioner til slutbrugere, men der er også en række nyheder til it-afdelingen.

Version2 Insight sætter fokus på Windows 8 med analyse, blog, indsigt og case-artikler i én samlet læseoplevelse, som du kan downloade gratis i PDF-format. Fokus er på organisationers anvendelse af Windows 8.

Magasinet af skrevet af Version2's journalister og er uafhængigt af leverandørinteresser.

I denne udgave af Version2 Insight finder du blandt andet:

  • Skal din organisation opgradere til Windows 8? Analytikere giver deres bud på, hvilke overvejelser it-chefer gør sig om at opgradere til Windows 8.

  • Er din organisation klar til Windows 8? Det handler ikke om teknik, men om nye måder at samarbejde på, mener Version2's blogger Jakob Appel.

  • Test applikationerne med de teknologiglade brugere - Dells danske afdeling fortæller om erfaringerne med at teste Windows 8.

  • Her er de nye funktioner til it-afdelingen i Windows 8 - læs mere om Bitlocker, Direct Access og Windows To Go.

Version2 Insight har flere sponsorer tilknyttet, men de har ikke haft indflydelse på indholdet. Når du henter magasinet, accepterer du samtidig at blive kontaktet af én eller flere af sponsorerne - Installers og Msec.

Dette whitepaper er fra november 2012

Tips og korrekturforslag til denne historie sendes til tip@version2.dk
Kommentarer (9)
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
Rene Lauridsen

hvad er det her for noget!!!!

hvis jeg skulle få en aneurisme i hjernen vil jeg overveje at udfylde ovenstående. jeg læser iøvrigt ikke på dette site for at finde tilmeldings blanketter, eller reklame for den sags skyld.

  • 4
  • 2
Casper Thomsen

Hej Rene og Thomas.

Tak for jeres input. Det er dyrt at lave journalistik, og magasinet Insight er en af vores modeller for at forsøge at få det til at løbe rundt økonomisk for Version2. Vi modtager ikke ekstern støtte, så vi er afhængige af selv at skabe en bæredygtig forretning.

Vi prøver at melde meget åbent ud om betingelserne for download, og hvis I ikke er interesserede i at aflevere kontaktoplysninger, er det også helt fint. Det er jo frivilligt, om man vil hente magasinet eller ej, og vi accepterer også, at vi mister læsere af magasinet på den konto.

Mvh Casper, Version2

  • 4
  • 0
Rene Lauridsen

tja jeg kan sagtens se det fra jeres side, og hvis der er DET der skal til så må det være sådan, men jeg bryder mig stadig ikke om det :).

det er lidt som at åbne det nye nummer af Illustreret Videnskab og opdage de har spildt (fra mit synspunkt) 7 sider med diverse reklamer

  • 3
  • 0
Kim Kirckhoff

Kunne man forestille sig at I eventuelt gav mulighed for at man betalte direkte til jer for indholdet i stedet for at blive ringet op af en sælger? Alt afhængig af prisen kunne jeg måske godt tænke mig at læse indholdet.

Hvis der skulle betales er det så 10, 100 eller 1000kr vi taler om?

  • 4
  • 0
Peter Stricker

Det her er den anden reklame for jeres nye magasin, som I flere dage i træk ændrer udgivelsesdato på.

I mine øjne skader det jeres troværdighed. Ikke i lige så høj grad som de reklamer fra eksterne annoncører, som I placerer sammen med artiklerne på forsiden. Men jeg synes nu alligevel at det er dårlig stil.

  • 1
  • 0
Log ind eller Opret konto for at kommentere