Unitys AI-boss Danny Lange: Jeg har en lang konflikt mellem sejt og nyttigt

27. december 2021 kl. 03:45
Unitys AI-boss Danny Lange: Jeg har en lang konflikt mellem sejt og nyttigt
Illustration: Unity.
Unitys danske AI-chef Danny Lange har fire spørgsmål han stiller sig selv, for ikke at spilde tiden på løsninger uden problemer.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

De sidste fem år har spilplatformen Unity udvidet sin markedsandel fra 36 procent til over 70 procent. Og årsagen er ifølge selskabets danske AI-boss, Danny Lange, simpel. 

»Vi gør grundlæggende spilstudier i stand til at tjene penge mere effektivt, end hvis de går andre steder hen,« siger han på konferencen Digital Tech Summit i København. 

»Og måden, vi gør det på, er at udnytte de mest avancerede deep learning-teknikker til at matche spillere med spil, og krydspromovering for andre spil og reklamer, og dybest set muliggør hele det økosystem.«

Log ind og læs videre
Du kan læse indholdet og deltage i debatten ved at logge ind eller oprette dig som ny bruger, helt gratis.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger