Ny teknologisk uddannelsesløsning skal skabe digital infrastruktur på gymnasierne
Forlaget Praxis lancerer nye digitale fagpakker til gymnasierne, hvor et adaptivt træningsunivers er tilkoblet. Det skal blandt andet skabe bedre muligheder for differentieret læring på skolerne, fortæller direktør hos Praxis.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.
Gennemsigtighed i klasselokalerne, samarbejde på lærerværelset og differentieret læring for eleverne.
Det er de helt store målsætninger for en ny digital og teknologisk uddannelsesløsning til gymnasierne, som netop er ved at blive lanceret og forventes i brug efter sommerferien.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til Version2 og Ingeniøren
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Version2 og Ingeniøren, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
