Mystisk fejl hærger Danske Banks netbank
Forsøger du at tjekke, om lønnen er gået ind på din konto i Danske Bank, får du i øjeblikket en lang næse.
Danske Banks netbanksystemer har nemlig siden ved 10-tiden mandag været plaget af nedbrud.
»Det er korrekt, at vi har lidt længere svartider i øjeblikket,« siger Danske Banks pressechef Kenni Leth til Version2.
Du siger længere svartider. Jeg oplever, at jeg slet ikke kan logge på?
»Ja, nogle brugere har lange svartider, mens andre brugere oplever, at de ikke kan logge på,« siger Kenni Leth til Version2.
Han fortæller videre, at det på nuværende tidspunkt er småt med oplysninger om, hvad der er sket, og hvornår netbanken forventes tilbage i normal drift, men han lover at vende tilbage, når der er nyt i sagen.
Version2 følger op.
OPDATERET 14.03: Alt ser ud til at køre fint igen.

...men det er dyrt at lave god journalistik. Derfor beder vi dig overveje at tegne abonnement på Version2.
Digitaliseringen buldrer derudaf, og it-folkene tegner fremtidens Danmark. Derfor er det vigtigere end nogensinde med et kvalificeret bud på, hvordan it bedst kan være med til at udvikle det danske samfund og erhvervsliv.
Og der har aldrig været mere akut brug for en kritisk vagthund, der råber op, når der tages forkerte it-beslutninger.
Den rolle har Version2 indtaget siden 2006 - og det bliver vi ved med.