Fitbit kan ikke forbinde til Android efter opdatering

2 kommentarer.  Hop til debatten
Fitbit kan ikke forbinde til Android efter opdatering
Illustration: Fitbit.
Frustrerede Fitbit-brugere kæmper efter sidste opdatering med at få synkroniseret deres telefon med deres ur. En funktion, der fungerede problemfrit før opdateringen.
19. september 2019 kl. 08:32
errorÆldre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Fitbit-brugere oplever efter seneste opdatering, at de ikke kan få forbindelse mellem deres træningsudstyr og deres Android-telefon. Problemet opstod efter en opdatering, der skete 16. august.

Det skriver The Register, der gennem et tip fra en læser fandt en tråd i Fitbits supportforum, hvor mange brugere oplever, at de har problemer med at forbinde deres Fitbit til deres telefon trådløst.

Oven i købet lader det til, at der ikke er noget umiddelbart fix, og Fitbit har ikke selv givet svar i tråden endnu, så brugerne sidder fanget med deres frustration uden en løsning.

Enkelte brugere fortæller i tråden, at de har haft held med at fabriksnulstille deres Fitbit-ur og synkronisere med Android-telefonen efterfølgende.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Fitbit var ikke vendt tilbage med nogle kommentarer inden The Registers deadline.

2 kommentarer.  Hop til debatten
Debatten
Log ind for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger
2
19. september 2019 kl. 13:16

Til dem som har denne fejl: Har i dag løst mit problem med ingen fundet device, ved blot at genstarte uret gennem 'settings->about->shutdown' og herefter at holde 'tænd knap' inde til den tændte. Der gik lidt før den var sync'et da den ikke havde gjort det siden mandag.

1
19. september 2019 kl. 10:00

Har været et tilbageværende problem for Fitbit One et stykke tid. Løsningen her er at slukke for apperatet, og så tænde igen.