Fastfood-portalen Just Eat henter hjælp til outsourcing hos Ciklum

Den danske outsourcing-udbyder Ciklum har indgået et partnerskab med danskstiftede Just Eat om rekruttering i Østeuropa.

Den danske outsourcing-udbyder Ciklum, der specialiserer sig i nearshore softwareudvikling i Østeuropa, har indgået partnerskab med Just Eat, der står bag portaler i flere lande, som formidler bestilling af fastfood.

Det annoncerer Ciklum i dag i en pressemeddelelse. Ciklum skal hjælpe Just Eat med rekruttering af softwareingeniører til udvikling af nye services, og Carlos Morgado, der er group CTO i Just Eat, er tilfreds med samarbejdet.

»Ciklums energi, gennemsigtighed og direkte kommunikationsstil er godt afstemt med Just Eat. Det har ført til et effektivt samarbejde på tværs af alle niveauer i vores virksomhed,« udtaler Carlos Morgado.

Ciklum har afdelinger i flere lande i Østeuropa, som står for softwareudvikling for outsourcing-kunder.

Tips og korrekturforslag til denne historie sendes til tip@version2.dk
Følg forløbet
Kommentarer (3)
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
Loke Dupont

For guderne skal vide at hverken deres app eller hjemmeside er særlig teknisk imponerende. I lang tid oplevede jeg også at deres login email validation var broken for .info adresser i alt andet end IE. App'en er stadig et clusterfuck uden lige, og dele af sitet virker helt klart som om det er reskinnet 1990 teknologi.

XXX XXX

Ja og når man ikke har færdighederne in-house (hvilket jo er et rimeligt godt gæt nu der ikke er sket noget i årevis) .. så outsourcer man, til et firmaa som "forstår en" så godt som de nu kan - og hvis der så bliver råbt tilpas meget i den røde telefon og vi er heldige at der rent faktisk sidder kompetente webudviklere i den anden ende, så kan det være det lykkedes at komme igang med fornyelse.

Men mit bud ville være at 2-3 ivrende unge upcoming talenter ville elske at sidde med opgaven alene - og så er vejen ikke langt op for at godkende resultatet.

Min seneste erfaring med Just-Eat og deres kundeservice var så ukritisabel på alle punkter at det halve kunne være nok.

  1. En ordre tikker ind, men optræder aldrig i databasen - jeg sidder med kvittering på email og afventer og har betalt med Dankort.
  2. Dobbelt-tjekker for god ordens skyld hos restauranten (da jeg kan se den mangler i seneste ordre og forsikre at jeg sidder med reference-nummer til danskebank. Heldigvis indvilger Pizzamanden efter nogen snak at levere maden selvom han ikke kan se det på Just-Eat at der er betalt.
  3. Jeg ringer til Just-Eat ...

Sidstnævnte skulle jeg aldrig have gjort.

Først får jeg den første person i røret- efter adskillige forsøg ved at ringe til deres kontor om aftenen.

Han forsikre mig om at der nok ikke er noget problem nu, men lover at tage kontakt til pizzamanden.

Næste dag går det hele totalt i ged.

Jeg bliver ringet op af gud-hjælp-mig en Just-Eat (ungarbejder formoder jeg), som overhovedet ikke er informeret om situationen.

Han nærmest udspørger på kryds og tværs, fordi pizzamanden stadig ingen penge har fået.

Sjovt nok- for ordren er nok LIGE røget ind på jeres bankkonto - men alt derimellem står omtrent ligeså stille som webudviklingen har gjort i nogle år.

Måtte til sidst lægge på .. Jeg forklarede høfligt, men blev høfligt irettesat igen og spurgt om samme spørgsmål "Hvor er de 200 til pizzamanden?".

Jeg har givet jer referencenummer, jeg har snakket med 2 Just-Eat medarbejdere og 1 igår, som lovede at give stakkels pizzamand sine penge!

Nu er det virkelig jeres tur til at oppe jer!

Log ind eller Opret konto for at kommentere