Digitale læringsteknologier kan skabe større engagement hos studerende på videregående uddannelser
Hvordan kan otte konkrete digitale læringsteknologier øge de studerendes engagement i undervisningen på de videregående uddannelser? Det identificerer en ny forskningsoversigt fra DPU ved Aarhus Universitet.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.
Brugen af digitale læringsteknologier har under coronakrisen været stigende på de danske uddannelsesinstitutioner, hvor fjernundervisning har været hverdag for de studerende på godt og ondt.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til Version2 og Ingeniøren
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Version2 og Ingeniøren, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
