Interview
Digital ekspert: »Lige nu har vi en gylden mulighed for at fikse den digitale kultur«
person
Virtuel undervisning har bidt sig fast hos elever og lærere under coronanedlukningerne. Adgangen til digitale og teknologiske værktøjer har rykket ved den digitale kultur i skolerne og har skabt gode og dårlige vaner - både for elever og lærere. Men hvor meget skal de digitale vaner fylde i undervisningen, nu hvor eleverne er fysisk tilbage på skolebænken?
PLUS-abonnement
IDA-adgang
Har du allerede et PLUS-abonnement eller klip? Log ind east
Tak !
Vi har sendt en kvitteringsmail til .
Du bliver viderestillet til artiklen om få sekunder.
Dit medlemskab giver adgang
Som medlem af IDA har du gratis adgang til PLUS-indhold, som en del af dit medlemskab. Fortsæt med MitIDA for at aktivere din adgang til indholdet.
Oplever du problemer med login, så skriv til os på websupport@ing.dk
Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til Version2 og Ingeniøren
Fuld digital adgang til PLUS-indhold på Version2 og Ingeniøren, tilgængeligt på din computer, tablet og mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Det seneste nye fra branchen, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre kloge læsere.
Ingen kommentarer endnu. Start debatten
DelUdskriv
- emailE-mail
- linkKopier link

Fortsæt din læsning
- Sponseret indhold
V2 Briefing | GENERATIV AI: Sådan bruger du det professionelt
Kunstig Intelligens22. marts
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger
- Sortér efter chevron_right
- Trådet debat