Danske Bank bøvler på andet døgn med MobilePay

Selvom hovedparten af brugerne igen kan anvende Danske Banks MobilePay-app, så er blandt andet MobilePay-funktionen til nethandel fortsat ramt af fejl.

Efterdønningerne af det nedbrud, der i går ramte Danske Banks betalingsapp MobilePay kan stadig spores. På bankens Facebook-side står der:

»Vi har nu fået rettet noget af fejlen på MobilePay. Desværre er der stadig problemer med ny-oprettelse af brugere, samt for kunder som ikke har godkendt vores nye betingelser, der var med i sidste opdatering.«

Pressechef i Danske Bank, Kenni Leth, siger til Version2, at langt de fleste brugere igen kan anvende MobilePay, efter banken i går oplevede et større nedbrud.

Læs også: MobilePay ramt af nedbrud

»Det har vi fået løst, men vi har stadig nogle udestående issues, som vi arbejder på at få løst. Og det handler om nyoprettelse af brugere, og MobilePay til nethandel, som er vores seneste nye feature, der også har betydet, at vi har opdateret betingelserne,« siger pressechefen.

Han fortæller, at den nye feature ikke har noget med de nuværende problemer at gøre, da MobilePay til nethandel har været lanceret i en måneds tid.

»Jeg kan ikke sige andet, end at det relaterer sig til serverproblemer, og det er det, vi er ved at få løst,« siger Kenni Leth og tilføjer:

»Vi arbejder på at få løst det så hurtigt som overhovedet muligt og gerne i løbet af i dag.«

Tips og korrekturforslag til denne historie sendes til tip@version2.dk
Følg forløbet
Kommentarer (1)
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
Log ind eller Opret konto for at kommentere