Dansk helpdesk-software får 106 millioner og satser på Facebook-integration

Det danskudviklede Zendesk har fået yderligere 106 millioner kroner i venturekapital og har rundet mere end 5.000 kunder. Nyt er integration med Twitter, som nu er på kundelisten.

Det danskudviklede helpdesk-software Zendesk har nu fået en ekstra kapitalindsprøjtning af de store med ekstra 106 millioner kroner i venturekapital. Det skriver Techcrunch.

Den ekstra kapital kommer efter, at Zendesk har rundet 5.000 kunder. Zendesk er ganske vist udviklet af danskere, men firmaet har nu hjemme i San Francisco i Californien.

Blandt kunderne er Twitter, og Zendesk har for nyligt lavet integration med netop Twitter, så man kan lave en Twitter-besked om til en ticket i helpdesken.

Ifølge Techcrunch arbejder Zendesk nu blandt andet på at lave integration til Facebook og til Salesforce.com.

Tips og korrekturforslag til denne historie sendes til tip@version2.dk
Kommentarer (0)
sortSortér kommentarer
  • Ældste først
  • Nyeste først
  • Bedste først
Log ind eller Opret konto for at kommentere