Dansk helpdesk-software får 106 millioner og satser på Facebook-integration

7. december 2010 kl. 11:08
Det danskudviklede Zendesk har fået yderligere 106 millioner kroner i venturekapital og har rundet mere end 5.000 kunder. Nyt er integration med Twitter, som nu er på kundelisten.
Artiklen er ældre end 30 dage

Det danskudviklede helpdesk-software Zendesk har nu fået en ekstra kapitalindsprøjtning af de store med ekstra 106 millioner kroner i venturekapital. Det skriver Techcrunch.

Den ekstra kapital kommer efter, at Zendesk har rundet 5.000 kunder. Zendesk er ganske vist udviklet af danskere, men firmaet har nu hjemme i San Francisco i Californien.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Blandt kunderne er Twitter, og Zendesk har for nyligt lavet integration med netop Twitter, så man kan lave en Twitter-besked om til en ticket i helpdesken.

Ifølge Techcrunch arbejder Zendesk nu blandt andet på at lave integration til Facebook og til Salesforce.com.

Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Denne artikel er gratis...

...men det er dyrt at lave god journalistik. Derfor beder vi dig overveje at tegne abonnement på Version2.

Digitaliseringen buldrer derudaf, og it-folkene tegner fremtidens Danmark. Derfor er det vigtigere end nogensinde med et kvalificeret bud på, hvordan it bedst kan være med til at udvikle det danske samfund og erhvervsliv.

Og der har aldrig været mere akut brug for en kritisk vagthund, der råber op, når der tages forkerte it-beslutninger.

Den rolle har Version2 indtaget siden 2006 - og det bliver vi ved med.

Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger