Hør hvorledes man kan opnå bedre Operational Execellence med Lean og lad dig inspirere af, hvordan Thomas Thorsted, Operational Excellence Director i NNIT har grebet arbejdet med Lean an.

Er medarbejderne pressede i hverdagen? Kunne kvaliteten af jeres ydelser være bedre? Kunne kunderne være mere tilfredse? Er leverancerne for lang tid undervejs?

Kom til dette På vej hjem møde og hør hvordan Lean og Operational Excellence kan være med til at løse nogle af ovenstående udfordringer igennem fokus på:

· Den enkelte leders rolle

· Servicen/ydelsens vej igennem processerne

· Kvalitet

· Minimering af ventetid

· Forbedringer i forhold til de målsætninger vi har sat

Du vil både få en introduktion til de værktøjer og principper der skal i anvendelse for at opnå effekt indenfor disse områder, og en præsentation af de konkrete erfaringer, man har gjort sig i NNIT med brugen af disse.

Tilmelding til mødet er nødvendig

Om arrangementet

Arrangør:

DIT - DANSK IT
Dato:

Location:

DIT - DANSK IT
Bredgade 25 a
1260 København K

Kalender

Kommentarer (0)

Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer