Gå til hovedindhold
Version2 it for professionelle
Forsiden

Hovedmenu

  • It-nyheder
  • Blogs
  • It-job
  • It-firmaer
  • Whitepapers
  • Opret bruger
  • Log ind
Du kan logge ind med din e-mail-adresse
Der er forskel på store og små bogstaver i adgangskoden.
Glemt adgangskode?
Se kommentarer (29)
Emner Social software

Hjælp en twitter-newbie (mig!)

Af Anne-Sofie Nielsen 21. juni 2009 kl. 09:18

Nu er jeg lagt om længe kommet på Twitter. Det lader til, at alle andre har været på Twitter i årevis, og jeg er træt af at gå glip af festen...

Men hvem skal man følge? Jeg har naturligvis straks noteret mig som efterfølger til et par af mine med-bloggere her på Version2, men ideen med Twitter var ligesom også at få noget input fra andre end dem, man plejer at snakke med!

Så hvem kan I anbefale at kigge over skulderen?

Send Tweet
Udskriv
Billede af Anne-Sofie NielsenOm Anne-Sofie Nielsen

Anne-Sofie Nielsen er udviklingschef hos Kapow Software og har en baggrund som civilingeniør i informatik fra DTU. Har aldrig helt fået besluttet sig for at være en nørd eller ej.

Follow @femalenerd

Kommentarer (29)

Opret en konto eller log ind for at følge indhold på Version2 - og bliv opdateret via e-mail eller rss

Følg kommentarer
Thomas Wittenburg 21. jun. 2009 - 14.13
 
Følg mig, følg mig!

Et problem med Twitter er, at der er rigtig meget larm. Derfor skal man passe på med hvem man følger, hvis ikke man skal blive træt af det.

Et par af mine favoritter tæller den engelske skuespiller og forfatter Stephen Fry https://twitter.com/stephenfry , og Henrik Føhns fra P1 harddisken: https://twitter.com/Funzafunza
Derudover synes jeg Information https://twitter.com/Informeren er rigtig gode til at bruge mediet og endda nogle gange indgå i diskussioner.

Kig på listerne over hvem dem du følger, følger - og se om der ikke er nogen, der kunne være interessante.

Happy tweeting!!

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 21. jun. 2009 - 15.56
 
Twitter alias?

Hvudden kan man skrive et indlæg om, at man er begyndt at twitte ... uden at inkludere sit twitter alias?

Med hensyn til hvem man skal følge, så er det lidt en kunst at vælge de rigtige. Tidligere var svar fra dem du følger inkluderet i dit feed - men svar til folk du ikke selv følger er ikke længere inkluderet. Det er lidt ærgeligt, da det var en god måde at få kendskab til nye brugere.

Det lader til, at alle andre har været på Twitter i årevis, og jeg er træt af at gå glip af festen...

At være på Twitter er efterhånden [i]så meget "august 2008"[/i], og vi er allerede i gang med at lede efter "the next big thing (tm)".

:o)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Tommy Dejbjerg Pedersen 21. jun. 2009 - 17.03
 
Version2 Twitters

Ja vi burde jo have vores Twitter alias stående ved siden af vores blogs, men her er min liste over V2'ere der kvidrer, som jeg er stødt på:

http://twitter.com/kaarekjelstroem
http://twitter.com/peternorregaard
http://twitter.com/qedtherese
http://twitter.com/klausagnoletti
http://twitter.com/kokomo
http://twitter.com/tpedersen

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 21. jun. 2009 - 17.15
 
Re: Version2 Twitters

Hmrf!

@jlundstocholm

http://twitter.com/jlundstocholm

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Tommy Dejbjerg Pedersen 21. jun. 2009 - 17.42
 
Re: Version2 Twitters

Hehe, jeg tænkte blot at du skulle straffes - for hvordan kan man klandre andre for at glemme deres Twitter alias i et indlæg uden selv at angive sit :-)

Ellers også glemte jeg blot lige at copy/waste det...

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 21. jun. 2009 - 18.02
 
Re: Version2 Twitters

Tommy,

Ellers også glemte jeg blot lige at copy/waste det...

No problem - jeg gjorde det for dig ... med iPhone 3.0s nye indbyggede mulighed for c/p .

:o)

PS: Hvis man ønsker at se Twitter-feed fra V2s forside og indlægget ikke længere vises, så kan man bruge http://search.twitter.com/search?q=%23version2 . Derudover har jeg oprettet en "Version2-twibe", hvortil man kan melde sig (sammen med Therese og jeg) og dermed også findes på dén liste.

http://www.twibes.com/version2

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Stein Sandals billede
Jesper Stein Sandal 21. jun. 2009 - 18.50
 
Re: Version2 Twitters

Jeg twitter skam også - mest med nogle af de ting, som ikke når ud i spalterne. :)

http://twitter.com/jespersandal

Mvh.
Jesper Stein Sandal
Version2.dk

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Daniel Graversen 21. jun. 2009 - 21.46
 
Re: next thing

Friendfeed virker lidt som en platform, der kan tage over for twitter. Det er nemmere at kommentere på andres indlæg.

/daniel

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anne-Sofie Nielsens billede
Anne-Sofie Nielsen 21. jun. 2009 - 21.57
 
Re: Twitter alias?
Hvudden kan man skrive et indlæg om, at man er begyndt at twitte ... uden at inkludere sit twitter alias?

Se, der fik jeg endnu engang demonstreret min twitter-inkompentence. Men jeg twitter naturligvis på:
http://www.twitter.com/femalenerd

At være på Twitter er efterhånden så meget "august 2008", og vi er allerede i gang med at lede efter "the next big thing (tm)".

Så jeg er altså kommet for sent til festen, mens alle andre har fundet et nyt in-sted. Damn. Jeg må se, om jeg kan Twitte mig frem til, hvor det er...

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
René Vester 22. jun. 2009 - 10.13
 
Re: Version2 Twitters

http://www.twitter.com/ReneVester

:-)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Carsten Gehlings billede
Carsten Gehling 22. jun. 2009 - 12.34
 
Tillykke!

Tillykke med at du først lige er kommet på Twitter nu. Så kan du nemlig nå at hoppe af toget igen, inden det er for sent. :-)

Som Thomas skriver, så er der rigtig meget larm "derinde". Mens jeg var på fik jeg faktisk en fornemmelse af et stort rum, hvor alle sidder og taler i munden på hinanden, og ingen lytter til, hvad andre siger. Ikke særlig socialt og ikke særlig produktivt. Så IMHO er du ikke gået glip af noget endnu, bortset fra selvfølgelig "Wauw"-fornemmelsen af et nyt og spændende site. :-)

MVH
Carsten

http://twitter.com/<profilen-slettet-igen>

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Morten Strårup 23. jun. 2009 - 07.50
 
Re: Version2 Twitters

https://twitter.com/Snuden78

Men lad være, jeg skriver sjældent noget fornuftigt, det modsatte derimod...

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anne-Sofie Nielsens billede
Anne-Sofie Nielsen 23. jun. 2009 - 08.41
 
Re: Tillykke!
Som Thomas skriver, så er der rigtig meget larm "derinde". Mens jeg var på fik jeg faktisk en fornemmelse af et stort rum, hvor alle sidder og taler i munden på hinanden, og ingen lytter til, hvad andre siger.

Altså et virtuelt cocktailparty, hvor det gælder om at slå lyttelapperne ud og opfange, hvor det spændende sladder er.

Jeg tror, det kan være godt til at få en fornemmelse af, hvad der rør sig, hvad folk går og arbejder med, hvilken teknologi, man bør kigge nærmere på osv. Og måske få en idé til et blogindlæg eller to?

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 23. jun. 2009 - 09.40
 
Re: Tillykke!

Anne-Sofie,

Altså et virtuelt cocktailparty, hvor det gælder om at slå lyttelapperne ud og opfange, hvor det spændende sladder er.

Jeg er slet ikke enig i den fremstilling. Kernen i Twitter er rigtignok "netværket", men jeg får langt mere ud af Twitter end fx Facebook, da der er lige lovligt meget "bytten glansbilleder" over Facebook for min smag.

Twitter er - som de selv skriver - svaret på spørgsmålet: "Hvad laver du?" og det synes jeg faktisk giver ret meget værdi. Jeg får et umiddelbart forhold til de mennesker jeg følgers dagligdag og tanker end jeg umiddelbart får via Facebook - for Twitter er i langt højere grad "real-time" end det er på Facebook.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Daniel Graversen 23. jun. 2009 - 10.39
 
Re: Tillykke!

Jesper,
Du mangler en yderligere pointe. Der er også muligheden for at hvem som taler om noget som man brænder for. Det kan være hvem der taler om iran eller en konference man skal til. Her igennem kan man møde mennesker med samme interesser, men med andre baggrunde.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
henrik hammer berthelsen 23. jun. 2009 - 11.08
 
Re: Tillykke!
...så er der rigtig meget larm "derinde". Mens jeg var på fik jeg faktisk en fornemmelse af et stort rum, hvor alle sidder og taler i munden på hinanden, og ingen lytter til, hvad andre siger.

Det er vel op til dig selv, om du gider være med i et rum, hvor alle snakker men ingen lytter. Hvis dét er problemet, så kan du jo bare forlade rummet, eller bede de værste om at "gå ud". Det styrer du helt selv med follow/un-follow.

Men hvem skal man følge?

Kommer jo helt an på hvad du interesserer dig for :-D

Jeg har selv fundet vej til mine "followings" på denne måde:
- jeg startede med at følge mine bedre venner, som enten betyder noget personligt for mig, eller som jeg ved har noget spændende at sige.
- derefter gravede jeg mig ét niveau længere ned, ved at undersøge mine venners "followings" og om der bliver skrevet noget spændende.
- på samme måde, holder jeg løbende øje med hvad mine "followings" skriver direkte til deres "followings" og hvilke debatter der opstår.

Som andre også oplever, så bruger jeg efterhånden meget lidt tid på Fjæset, og min RSS reader er sandet helt til, da jeg får mit nyhedsfix fra mine Twitter "followings": hvis de skriver om dét, så må det jo være vigtigt eller interessant.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Carsten Gehlings billede
Carsten Gehling 23. jun. 2009 - 20.50
 
Re: Tillykke!

@Henrik:

Det er vel op til dig selv, om du gider være med i et rum, hvor alle snakker men ingen lytter.

Præcist :-) Efter et år på Twitter gik det pludselig op for mig, at 99% af de tweets jeg fik frem på min "twitter'o'mat" (en eller anden klient) var mig fuldstændig uvedkommende. De sidste 1% var fra folk, som jeg alligevel til daglig konverserer med pr. mail og/eller messenger. Så var grundlaget/formålet med mit ophold på Twitter ligesom forsvundet.

Jeg har tidligere funderet over Facebook og Twitter på min blog http://gehling.dk/2009/05/facebook-er-80-spild-af-tid-twitter-et-rabekor/ - reklame for min blog! Gå ind og læs den - jeg har på fornemmelsen, at det er der ikke andre der gør ;-)

Kort opsummering: Twitter ville IMHO vinde utroligt meget i kvalitet, hvis der var lagt op til den samme form for dialog, som findes på Facebook - dvs. hvor man kan kommentere hinandens "tweets" (det hedder det jo ikke på Facebook, men princippet er det samme). Man kan besvare hinanden på Twitter, men man får aldrig rigtig dialogens sammenhæng at se ét sted.

  • Carsten
  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
henrik hammer berthelsen 24. jun. 2009 - 11.49
 
Jaiku havde det
... hvor man kan kommentere hinandens "tweets" ...

Meget enig, hvilket også er dén feature jeg begræder mest ved at være skiftet (!) fra Jaiku til Twitter.

På den anden side, kan man også anskue det som en positiv features: at de 140 karakter man skriver, skal være så sigende, at de kan stå for sig selv.

Mange debatter har det med at blive så lange at ingen kan følge med alligevel. Eller få så mange "sideskud", at debatten løber af sporet. Dét undgår man jo med Twitter ;-)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Peter Makholms billede
Peter Makholm 24. jun. 2009 - 15.54
 
Hold hellere op...

... man kan jo dø af det: http://ca.tech.yahoo.com/blogs/the_gadget_hound/rss/article/3656 ( http://surl.dk/5zz/ ).

obobXKCD: http://xkcd.com/369/

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Carsten Gehlings billede
Carsten Gehling 22. aug. 2009 - 18.46
 
2 måneders status

Nå Anne-Sofie, nu har du så været på Twitter i præcist 2 måneder. Må vi ikke høre, hvad du så har fået ud af det? :-)

  • Carsten
  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anne-Sofie Nielsens billede
Anne-Sofie Nielsen 22. aug. 2009 - 21.26
 
Re: 2 måneders status

Ja det var jo et godt spørgsmål!

Jeg kan starte med at konstatere, at jeg på ingen måde synes, at jeg får ligeså meget interessant information ud af Twitter som af Facebook eller diverse nyheds-sites. Til det meste er der blot at sige "nå".

Og jeg må også give dig helt ret i, at en af de største mangler er et ordenligt kommentarsystem. Altid ser man kommentarer løsrevet fra deres rette sammenhæng; det virker helt meningsløst selv at kommentere noget.

Samtidigt har ens startside det med at være oversvømmet af nogle få twittere, som tilfældigvis twitter meget på de tidspunkter, jeg selv læser twits, mens jeg overser mange andres twits, fordi jeg ikke kigger på Twitter mere end nogle få gange om ugen.

Til gengæld synes jeg faktisk, at Twitter-integrationen her på Version2 ikke er så dum; jeg bliver da tit opmærksom på interessante links ad den vej. Og prøver også at levere noget til #version2, hvis jeg selv falder over noget passende interessant og nørdet.

Så jeg fortsætter på Twitter - men er ikke ovenud imponeret.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 22. aug. 2009 - 22.14
 
Re: 2 måneders status

Hej Anne-Sofie,

Så jeg fortsætter på Twitter - men er ikke ovenud imponeret.

Øhem ... du har været på Twitter i 2 måneder - har twittet 19 gange og har en "reply2tweet"-ratio på 0.

Hvad havde du regnet med?

At få noget ud af Twitter kræver nok en smule mere end det.

:o)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anne-Sofie Nielsens billede
Anne-Sofie Nielsen 23. aug. 2009 - 09.04
 
Re: 2 måneders status
du har været på Twitter i 2 måneder - har twittet 19 gange og har en "reply2tweet"-ratio på 0.

Som sagt synes jeg ikke, at kommentarsystemet fungerer, derfor gider jeg ikke at bruge det.

Desuden kan man også godt få noget ud af at læse andres tweets - men de drunker nemt i støj.

Får du noget ud af at være på Twitter, Jesper?

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Carsten Gehlings billede
Carsten Gehling 23. aug. 2009 - 19.18
 
Re: 2 måneders status
At få noget ud af Twitter kræver nok en smule mere end det.

Det er jeg så ikke enig med dig i. Det er da Twitter, der skal imponere med interessante muligheder for kunne fastholde brugerne, ikke omvendt. Det gør det ikke for Anne-Sofie, og det gør det heller ikke for mig.

Jeg har indtrykket af, at Twitter i dag mest handler om at få sig selv hørt. Mange kendte skriver derpå (mere eller mindre meningsfuldt) og har så en masse followers. Fedt nok. :-) Men jeg har bestemt ikke indtrykket af ligeværdig og frugtbar kommunikation.

  • Carsten
  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 23. aug. 2009 - 21.52
 
Re: 2 måneders status

Hej Anne-Sofie,

Får du noget ud af at være på Twitter, Jesper?

Hmmm ... hvis succeskriteriet er, at man bruger "tjeneste X" dagligt og er glad for det, så gør jeg jo nok - altså for noget/nok ud af at være på Twitter. Spørgsmålet er nok mere, hvordan vi hver især definerer "noget" og "nok".

For mig er Twitter og Facebook to vidt forskellige ting, og man kan i mine øjne slet ikke sammenligne dem. At sige at "man ikke får så meget ud af Twitter som af Facebook" indikerer for mig, at man ikke helt har forstået Twitter (eller/og Facebook).

Min erfaring er, at Twitter ikke er så meget "what are you doing" men mere "what are you thinking" - og der er ikke så meget "bytten glansbilleder" over Twitter som eksempelvis Facebook. Derfor virker Twitter mere "autentisk" eller "ægte", om man vil.

[b]Carsten:[/b] Det er jeg så ikke enig med dig i. Det er da Twitter, der skal imponere med interessante muligheder for kunne fastholde brugerne, ikke omvendt.

Det var ikke lige det, jeg mente. Twitter sådan et "pay-it-forward"-system, og man får meget konkret det ud af det, som man lægger i det. På samme måde som man ikke kan vurdere Facebook ved at oprette en falsk profil for "at prøve at se, om det er noget for mig", så giver Twitter ikke rigtigt mening, hvis man ikke deltager i dialogen.

Det er muligt, at Twitter blot er seneste nye skud på "sociale ekkolod"-stammen, men hvis man aldrig besvarer et "ping", så bliver man heller ikke interessant for andre i netværket.

Bla. derfor - no offense, Anne-Sofie, så følger jeg heller ikke @femalenerd.

:o)

PS: Twitter er kendetegnet ved, at klienten du bruger er alfa og omega for oplevelsen - så hvis din klient ikke "gør det for dig", så prøv én af de andre.

Mine klienter er pt.

TwitterFon (iPhone)
PowerTwitter (Firefox extension)
TwitterBar (Firefox extension)

... men det tog dog lidt tid at finde netop dem, der "gjorde det for mig".

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jan Skinnerup 24. aug. 2009 - 01.11
 
Lige nu... lige her...

Ja, du skal have dig en Twitter klient. Twhirl kan også anbefales. Og den skal køre hele tiden :-)

Personligt får jeg mange gode informationer igennem Twitter. Men det gælder naturligvis om at finde interessante personer at følge.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Carsten Gehlings billede
Carsten Gehling 24. aug. 2009 - 08.47
 
Re: 2 måneders status
så giver Twitter ikke rigtigt mening, hvis man ikke deltager i dialogen.

Det er jo lige præcis dét, der er min anke med Twitter. Jeg synes at dialogen er væk. Simpelthen fordi at alle Tweets står alene, revet væk fra deres kontext.

Eksempel:

"DHH @dave But maybe that's more of an ideom."

Ooog så kan jeg ellers sidde og spilde tiden med at bladre frem og tilbage mellem de 2 tweetere, for at finde ud af, hvad pokker de taler om.

Men det er måske igen et spørgsmål om klienten? Findes der en klient, som kan tweets i deres rette kontext - altså så det er nemmere at følge en samtale?

  • Carsten
  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jesper Lund Stocholms billede
Jesper Lund Stocholm 25. aug. 2009 - 06.56
 
Re: 2 måneders status

Hej Carsten,

Ooog så kan jeg ellers sidde og spilde tiden med at bladre frem og tilbage mellem de 2 tweetere, for at finde ud af, hvad pokker de taler om.

Ja, at følge en samtale imellem to brugere, som man ikke følger kan være meget besværligt - her er det klart nemmere på fx Facebook.

Men det er måske igen et spørgsmål om klienten? Findes der en klient, som kan tweets i deres rette kontext - altså så det er nemmere at følge en samtale?

Jeg skal faktisk ikke kunne sige det. Jeg har prøvet at kigge i de RSS-feeds, som Twitter udstiller, og her kunne jeg ikke finde nogen "asreplyto"-information i tweets, der er svar på andre tweets. Jeg skal dog ikke kunne sige, om data hentet direkte fra deres API er bedre.

Men det er rigtigt - klienten er vigtig. OG hvis man følger begge personer, der snakker sammen, så er det ikke noget problem at følge en samtale imellem dem.

Og endelig: Twitter dutter ikke rigtigt (synes jeg), hvis man kun logger på en gang om ugen - eller måske blot en gang om dagen (afhængigt at antallet af personer man følger).

:o)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anne-Sofie Nielsens billede
Anne-Sofie Nielsen 25. aug. 2009 - 08.15
 
Re: 2 måneders status
Det er muligt, at Twitter blot er seneste nye skud på "sociale ekkolod"-stammen, men hvis man aldrig besvarer et "ping", så bliver man heller ikke interessant for andre i netværket.

Pga. den ringe visning af kommentarer er det til gengæld min erfaring til gengæld, at jeg ofte fravælger at følge folk, hvis deres feeds er for fyldt af svar til andre - men igen, det kan være, at den rigtige klient vil kunne gøre lykken.

Jeg synes, at kortformen i Twitter/Facebook/m.fl. ofte er velegnet til små tanker/opdagelser, som måske ikke kan bære et helt blogindlæg, og så vælger jeg at bruge Twitter, når det er noget af forholdsvis nørdet karakter, som jeg måske ikke vil plage mine Facebook-venner med. (de er nemlig ikke nørder allesammen ;-)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer

Tilføj kommentar

Opret en konto eller log ind for at følge indhold på Version2 - og bliv opdateret via e-mail eller rss

Følg kommentarer
Log ind herunder eller opret en bruger for at skrive kommentarer
Du kan logge ind med din e-mail-adresse
Der er forskel på store og små bogstaver i adgangskoden.
Glemt adgangskode?

Seneste nyt

Verdens mest brugte browser hedder Chrome

Udgivet 21. maj 11.25Opdateret 21. maj 11.25

NemID sender Mac-computere fra 2009 ud i kulden

Udgivet 21. maj 10.42Opdateret 21. maj 10.59

It-konsulent hjalp ven med virus-problemer – og havnede i retten

Udgivet 21. maj 10.11Opdateret 21. maj 11.14

Microsoft lancerer socialt netværk - nu med videofester

Udgivet 21. maj 9.27Opdateret 21. maj 9.36

Vestager: Drop CPR - brug NemID til at verificere danskerne på nettet

Udgivet 21. maj 8.04Opdateret 21. maj 8.04

Flere it-nyheder »

Tilmeld dig Version2's it-nyhedsbrev og vind den nye iPad.

Seneste debat

  1. Dart-pilen sidder lige midt i skiven

    1 comment.
    Last update 1 minut 53 sekunder
    Skrevet af Kræn Hansen
  2. NemID sender Mac-computere fra 2009 ud i kulden

    4 comments.
    Last update 3 minutter 48 sekunder
    Skrevet af Morten Kjeldgaard
  3. Vestager: Drop CPR - brug NemID til at verificere danskerne på nettet

    7 comments.
    Last update 8 minutter 17 sekunder
    Skrevet af bo lytzen
  4. Verdens mest brugte browser hedder Chrome

    1 comment.
    Last update 12 minutter 5 sekunder
    Skrevet af Patrick Mylund Nielsen
  5. To psykologiske årsager til at IT-projekter går galt

    2 comments.
    Last update 13 minutter 26 sekunder
    Skrevet af alex kjær nielsen
  6. Kan chat erstatte telefonen som servicekanal?

    1 comment.
    Last update 17 minutter 5 sekunder
    Skrevet af Esben Madsen
  7. Fed business case: Giv alle dine medarbejdere iPhones

    15 comments.
    Last update 17 minutter 33 sekunder
    Skrevet af Morten Kjeldgaard
  8. Diablo III overtrumfer Yousees planer om kabelarbejde

    17 comments.
    Last update 18 minutter 32 sekunder
    Skrevet af Rene Lauridsen

Mere debat »

It-virksomheder

MOC
|
Platon
|
Netop Business Solutions
|
EVRY Danmark A/S
|
IT Company
|
Byggeweb
|
NNIT
|
Data-Force
|
Interface
|
Netcompany
|
Ricoh Danmark
|
Bownty ApS
 

Information

  • Kontakt redaktionen
  • Job- og annoncesalg
  • Teknisk support
  • Om Version2
  • Brugerbetingelser
  • Privatlivspolitik

Aktuelle emner

  • Agil udvikling
  • Android
  • Bruttolønsordning
  • Business Intelligence
  • Cloud computing
  • Download Windows 8
  • HTML5
  • Harddisk-priser
  • IE9
  • Intranet
  • It-sikkerhed
  • Kindle Fire
  • Multimedieskat
  • NemID
  • OS X Mountain Lion
  • Open source CMS
  • Projektledelse
  • Scrum
  • Sharepoint intranet
  • Storage
  • Ubuntu 11.10
  • Virtualisering
  • Windows 8
  • Windows Phone 7
  • iOS 5
  • iPhone 4S

Tjenester

  • Android-app
  • iPhone-app
  • RSS-feeds
Følg @version2dk
Tilmeld dig Version2's it-nyhedsbrev og vind den nye iPad.

Version2 udgives af

  • Mediehuset Ingeniøren A/S work Skelbækgade 4 1717 København V
  • Tlf. work 33265300