Gå til hovedindhold
Version2 it for professionelle
Forsiden

Hovedmenu

  • It-nyheder
  • Blogs
  • It-job
  • It-firmaer
  • Whitepapers
  • Opret bruger
  • Log ind
Du kan logge ind med din e-mail-adresse
Der er forskel på store og små bogstaver i adgangskoden.
Glemt adgangskode?
Se kommentarer (27)
Emner Bærbare pc'er

Danske Dell-ansatte taget med bukserne nede: Afsløret i netdebat-fusk

Tre Dell-ansatte spillede rollen som glade kunder, da DR's Kontant tog imod kommentarer om Dells kundeservice. IP-adresserne afslørede dog de Dell-ansatte.

Af Jesper Kildebogaard Onsdag, 10. marts 2010 - 9:23

De mange kritiske kommentarer om Dells computere og kundeservice - eller manglen på samme - var åbenbart mere end hvad de ansatte hos Dell Danmark kunne bære.

Derfor satte tre af dem sig til tasterne og begyndte at sende positive kommentarer ind. Det afslørede DR's Kontant tirsdag aften, da computerproducenten igen var i programmets søgelys for elendig kundeservice.

Efter et læsertip tjekkede DR-journalisterne IP-adresserne, som de positive kommentarer fra tre brugere var sendt fra, og resultatet var klart: Det var IP-adresser på servere hos Dell Danmark.

Fremgangsmåden vækker ikke begejstring hos Dell Danmarks direktør, Stig Jørgensen, som afviser, at han har været involveret i forsøget på at manipulere med folkestemningen.

»Det må jeg sige, det er en ting, jeg ikke kan forholde mig til. Det ligger så langt fra det, vi står for, og det værdigrundlag, vi har,« forklarede han Kontant i et interview.

Kontant satte fokus på Dell første gang d. 2. februar, hvor en fotograf blandt andet fortalte, at hans oplevelse med Dell var endt i retten, fordi han ikke ville betale for en computer, der ikke virker.

Siden da har programmet modtaget over hundrede nye sager fra utilfredse kunder, som Kontant nu har overdraget til Dells direktør.

Send Tweet
Udskriv

IT-job & karriere

  • Se alle it-job
  • Importer din kompetenceprofil fra LinkedIn
Support Specialist med speciale i Microsoft og VMware
Udgivet 19. mar 14.33
SAP PP Senior-konsulent
Udgivet 8. feb 8.56
Microsoft Dynamics AX Technical Consultant/Developer
Udgivet 27. apr 10.39
IT specialist til vikariat i Forretningsprocesser og IT - Nykredit Asset Management
Udgivet 16. maj 9.10

Kommentarer (27)

Opret en konto eller log ind for at følge indhold på Version2 - og bliv opdateret via e-mail eller rss

Følg kommentarer
Kristian Lund 10. mar. 2010 - 09.41
 

"Det ligger så langt fra det, vi står for, og det værdigrundlag, vi har..."

Hvis I ikke kan kontrollere jeres virksomhed, til en grad så den lever op til sit "værdigrundlag", så er det kun (!) et tomt ord.
Det er det selvfølgelig med nødvendighed, når vi snakker aktieselvskaber, men det her er fandeme latterligt: "I vores firma handler vi altid efter principperne X, Y og Z - bortset fra når vi ikke gør, og så er det jo ikke rigtig os der gør noget forkert, for vi handler jo altid efter X, Y og Z".

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Thomas Wittenburg 10. mar. 2010 - 10.27
 
En pine!

Generelt var det jo en pine, at se det interview. Jeg havde lyst til at slukke, næsten lige så meget som Stig Jørgensen havde lyst til at udvandre. Hvis man er så åbenlyst ligeglad med sine kunder, burde man nok have fastholdt sit nej til interviewet.

Mit ønske for Dell er, at de først og fremmest begynder at leve op til forbrugerloven, og ikke mindst de svinedyre serviceaftaler, som de rask væk presser deres kunder på.
Dernæst kunne man håbe, at nogen enten udskifter direktøren, eller sender ham på et sensitivitets/medietræningskursus. Men det er nok for meget forlangt, for noget kunne jo tyde på, at det er selve virksomhedskulturen den er gal med.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Kim Sørensen 10. mar. 2010 - 11.08
 
@ Kristian

Nu er det jo begrænset hvor meget kontrol, et firma kan udøve over deres medarbejdere. Lur mig om ikke også du ville råbe op, hvis Dell indførte Big Brother-agtige tilstande? ;)

I øvrigt så har Dell sandsynligvis nogle klausuler i deres ansættelseskontrakter, der forbyder de ansatte at udtale sig om Dell til medierne, uden Dells godkendelse. Så man må antage de ansatte har handlet i modstrid med deres kontraktlige forpligtelser. Så jeg ved ikke hvad det er man vil have Dell skal gøre "mere" i den pågældende sag?

Dermed ikke sagt at Dell har opført sig klogt i alle henseender... Dell har i den grad gjort i nælderne mht. deres service. Men at begynde at klandre dem for at et par medarbejdere har været lige kreative nok i forbindelse med "corporate spirit" er måske at gå i lige lovligt små sko :)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Kim Sørensen 10. mar. 2010 - 11.12
 
Re: En pine!
noget kunne jo tyde på, at det er selve virksomhedskulturen den er gal med.

Det tror jeg du i den grad har ret i. Mit indtryk af Dell er at det er en utroligt konkurrencepræget virksomhed. Hvilket naturligvis kan være en rigtigt god ting i visse henseender. Men hvis man bare lader den mentalitet løbe løbsk viser alt erfaring jo at folk i sidste ende bliver så pressede, at de foretager nogle rigtigt dårlige valg - salg af telefonbogsannoncer er vel et godt eksempel på hvor den slags direkte går udover kunderne.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Rune Broberg 10. mar. 2010 - 11.32
 
Elendigt program...

Jeg synes på ingen måde at det jeg så af kontant i går afspejler de oplevelser jeg har haft med Dell.

Endnu værre synes jeg dog det er at udsendelsen bar et tydeligt præg af at man fra redaktionens side havde besluttet en indgangsvinkel til sagen, og derefter forfulgte denne uden nogen hensyntagen til almindeligt journalistisk håndværk. Det virkede som en aldeles forudindfattet udsendelse - som jeg valgte at skifte væk fra ca. halvvejs igennem, da der da måtte være andet fornuftigt at tage sig til.

DR: 2/10. Det må I kunne gøre bedre.

  • Stem op 1
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Daniel Binau 10. mar. 2010 - 11.40
 
Re: Elendigt program...

En eller anden, tjek Runes IP!

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Martin Poulsen 10. mar. 2010 - 11.59
 
Re: Elendigt program...
Endnu værre synes jeg dog det er at udsendelsen bar et tydeligt præg af at man fra redaktionens side havde besluttet en indgangsvinkel til sagen, og derefter forfulgte denne uden nogen hensyntagen til almindeligt journalistisk håndværk.

Indgangsvinklen synes jeg var helt i orden. Dell brændte DR af i den første udsendelse, og har brugt mellemtiden på DRs hjemmeside til at skrive fiktive indlæg. Det lykkedes også at holde direktøren i ilden, da han var ved at løbe fra interviewet. Skulle DR bare have holdt mikrofonen for Dell?

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Mogens Nielsen 10. mar. 2010 - 12.00
 
Overraskende

Tjah. Underligt, for jeg har 5 stationære og en bærbar Dell som er blevet benyttet dagligt siden februar 2006. Lidt servicehenvendelser i opstartsfasen virkede upåklageligt.
Men Dell er siden begyndt at sælge i almindelig dagligvarehandel hvilket vel har givet nogle nye udfordringer eller også er deres kvalitet dalet.
Men jeg så også udsendelsen, som klart gør mig tilbageholdende over for nye indkøb hos Dell. Det virker heller ikke tillidsvækkende at firmaets medarbejdere ikke ved at de kan spores på ip-adressen.
Selvfølgelig vil et firma der sælger så mange maskiner som Dell, have forholdsvis flere reklamationer. Men så burde de også kunne tackle dem professionelt. Specielt når der er betalt for en dyr serviceforsikring. Skuffende at høre.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Anders Sørensen 10. mar. 2010 - 12.02
 
Re: Elendigt program...

Umiddelbart, synes jeg også den var ret dårlig, men hvilken indgangsvinkel vil du da ha haft? Men programmet jo "virket", jeg tror det flest ved nu at de måske skal tænke sig lidt om får de køber ting hos Dell.
Personligt, har jeg haft det godt med Dell da jeg købte en bærbar (fin hardware, god pris, etc). Men da mit keyboard gik i stykker, var Dell maks nederen, lange vente tider i telefonen de gange jeg ringede og ingen vidste noget om hvordan og hvilket keyboard passede til min bærbar. Endte med at købe et keyboard et andet sted.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Per Hansen 10. mar. 2010 - 12.13
 
Re: Overraskende

Der er stadig en voldsom forskel på den måde, som Dell behandler hhv. sine erhvervs og sine privat-kunder.
Det virker som om, Dell stadig giver erhvervskunderne en god service, men i den grad sjofler sine privatkunder.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Thomas Ammitzbøll-bach 10. mar. 2010 - 12.25
 
Tendentiøs

Lad det være sagt med det samme: Det fryder nu altid at se Dell blive grillet!

Men... Jeg har aldrig helt fornemmelsen af at have tillid til det, Kontant bringer. Ja, journalistik skal være dybdeborende og kritisk, men hele stemningen i programmerne Kontant er, at de er nogle svin. Musik, billedklip og substantiver hjælper til, hvor fakta mangler.

Nu er det jo på DR1, og jeg er godt klar over, at denne kanal har DR reserveret til tygget rugbrød og tynd underholdning, men Kontant står så i vejen for, at vi kan få et rigtigt forbrugerprogram på DR2 med fakta om, hvordan man som forbruger bliver bedre klædt på til at begå sig i den moderne basar. (og lad være med at nævne Rabatten, for den var da endnu mere tynd!)

Thomas

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jens Henriksen 10. mar. 2010 - 13.07
 
Re: Elendigt program...

@Rune: Altså... hvis du ikke gad se udsendelsen, hvorfor gider du så spilde vores tid med din holdning til den og Dell?

Havde du set den til ende ville du have set massiv dokumentation for at de behandler kunderne som l... og derfor er der ingen vinkel DR kunne have valgt der ville have været for grov eller for forudindtaget!

Fx den spritny Alienware bærbare til 22.000,- der giver BSOD: Dells reaktion: Kunden burde selv have forsøgt at skifte RAM'en ud! WTF?!? Den skal da ombyttes på sekundet og så kan de selv tosse rundt med RAM, bundkort, Harddiske, netkort osv. (der alt sammen i defekt tilstand kan give de præsenterede symptomer) lige så længe de lyster. Ellers burde de i det mindste have skiftet den nævnte hardware ved første teknikerbesøg.

Der er andre på markedet som har forstået det. Jeg har "next business day" på de fleste af maskinerne (to forskellige mærker) og der er aldrig nogen slinger: Når servicedesken har oprttet sagen, ringer teknikeren og aftaler tid og sted og de står der på minuttet, hver gang!

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Tommy Harbo 10. mar. 2010 - 13.13
 
Re: Elendigt program...

Kritikken gik vel også mere på Dell's elendige og ulovlige kundeservice, end hvor gode deres produkter er. Som du selv skriver var du nød til at KØBE et nyt tastatur...

Jeg kender da et par stykker som har Dell produkter, der kører fint, og derfor ikke har erfaring med kundeservicen.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Kim Sørensen 10. mar. 2010 - 13.15
 
Re: Tendentiøs

Nu er vi ved at komme langt væk fra emnet... Men bortset fra det er jeg da helt enig med dig i at moderne forbrugerprogrammer i vid udstrækning er alt andet end reel forbrugeroplysning. Det er, for de flestes vedkommende, ikke andet end ren underholdning - man kan ihvertfald tvivle på hvor stor impact programmerne rent faktisk har på forbrugernes valg.... Jeg mener, hvor mange smagsteste på ketchup skal der til, før folk indser at Heinz altid vil være forbrugernes foretrukne mærke i forhold til diverse obskure tyske varianter fra Aldi? :)
Men når det er sagt så synes jeg alligevel du er for grov i dine konklusioner. For DR2 har jo netop et forbrugerprogram - i øvrigt et forbrugerprogram jeg mener har et rigtigt fornuftigt forhold mellem underholdning og saglig oplysning...samtidigt med det har et reelt impact på folks valg af produkter.
Jeg taler naturligvis om So ein Ding.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Per Rasmussen 10. mar. 2010 - 13.16
 
Tilfreds kunde hos DELL

Jeg har som privatkunde, i de sidste 5 år købt mit udstyr hos Dell, og jeg er fuldt ud tilfreds med den service jeg har fået.
På et tidspunkt gik DVD drevet i stykker på en næsten ny bærbar, jeg ringede til dem, kom hurtigt igennem og forklarede dem problemet. Han stillede nogle uddybende spørgsmål, og samtalen sluttede med at han forklarede mig at han ville sørge for at jeg fik tilsendt et nyt drev, og han fortalte hvordan jeg skulle skifte det.
Det nye drev ankom 3 dage senere. Så jeg kunne kun være tilfreds

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Kim Sørensen 10. mar. 2010 - 13.29
 
Re: Tilfreds kunde hos DELL

Nu er det ikke for at hælde mere benzin på bålet... Men burde Dell ikke have udskiftet drevet for dig? Hvis maskinen var under 6 måneder gammel og drevet ikke har været i andet end "almindelig brug", så vil jeg mene det er forhandlerens ansvar, at udføre eller få udført reperationen.

Nu er der naturligvis en masse detaljer vi ikke kender... F.eks. er der jo ikke noget i vejen for at Dell laver en personlig aftale med dig om at du selv udskifter drevet. Men hvis ikke Dell tilbød dig at de udskiftede drevet, maskinen var under 6 måneder gammel og det ikke var din skyld drevet gik i stykker....ja så vil jeg mene Dell teknisk set handlede i strid med loven :)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Thomas Wittenburg 10. mar. 2010 - 13.39
 
Re: Tilfreds kunde hos DELL

Og det er vel også fint nok, hvis du er ok med at skifte delene selv. Men havde jeg betalt 1400 kroner for en on site serviceaftale, så ville jeg føle mig godt og grundigt pisset op og ned af ryggen.

Det her handler altså ikke om Dell's hardwaremæssige kvaliteter, eller den "service" de leverer ved at sende dig et nyt dvd-drev.
Det handler om alle de gange hvor de ikke lever op til deres forpligtelser. Både jævnfør deres egne løfte, men så sandelig også i forhold til købeloven, som de beviseligt gentagne gange har overtrådt.

At man beder folk om, at udskifte hardware på en helt ny computer, er for mig fuldstændigt ubegribeligt. Havde det været en mobiltelefon, ville man have indleveret den hos forhandleren, og taget en ny med hjem med det samme. De fleste mobilforhandlere har da heldigvis snart fundet ud af at de skal følge reglerne. Men det holdt omvendt også hårdt fra forbrugernævnet og ombudsmandens side.

Vi kan forhåbentlig være enige om, at alle tilfredse kunder skal holdes ude af denne sag. De er i denne sammenhæng irrelevante.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Erik Olsen 10. mar. 2010 - 13.45
 
RevolverJounalistsik

Man kan mene om denne såkaldte revolverjournalistik, hvad man vil, men hvis:
1. De viste indslag med kunder er reelle
2. Kontant afleverede yderligere 68 klager til Dell
3. Interviewet med direktøren er "uredigeret"
så har Dell uden diskussion overtrådt den danske lovgivning.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Thomas Ammitzbøll-bach 10. mar. 2010 - 13.48
 
Re: Tendentiøs
For DR2 har jo netop et forbrugerprogram - i øvrigt et forbrugerprogram jeg mener har et rigtigt fornuftigt forhold mellem underholdning og saglig oplysning...samtidigt med det har et reelt impact på folks valg af produkter. Jeg taler naturligvis om So ein Ding.

So ein Ding er et fantastisk program. Flere af dem! Det er underholdende og farverigt uden at fakta mangler. Man let danne sig et indtryk af, hvor Nikolaj Sonne rammer hovedet på sømmet, og hvornaår man bare er uenig med ham.

Men SeD er kun et gadget-program. Når det gælder bankforretning, rejse-produkter, biler og andet, livet består af, så er der kun Kontant.

Thomas

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Nikolaj Brinch Jørgensen 10. mar. 2010 - 14.10
 
DELL har skod privat service

Til private har jeg kun oplevet rigtig dårlig service fra DELL, enormt dårlig oven i købet. Det gælder både indkøb og reperation. Jeg har stadig 2 20" paneler fram, og håber ikke de går i stykker.

Til gengæld har jeg kun oplevet super god service erhvervsmæssigt fra dem.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Jan E. Sørensen 11. mar. 2010 - 00.46
 
Dell er dyr

Som økonomidirektør har jeg haft gode erfaringer med Dells HW. Bestemt!

Da jeg så startede som selvstændig, prøvede jeg at bestykke en DELL computer med nogenlunde samme HW som en fra MM Vision... Prisforskellen var næsten 50% - til MMs fordel.

Jeg har siden købt alle computere fra MM vison, og har ind i mellem haft brug for support, men kun oplevet god service og intet betalt for service. Hellere ikke for ekstra service eller tillægsservice.

Dette er ingen reklame for MM (Som jeg INTET har med at gøre, ud over at jeg er kunde), men blot for at gøre opmærksom på at der findes alternativer til DELL til en anden pris.

MVH
Jan

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Rene Lauridsen 11. mar. 2010 - 09.41
 
Re: Dell er dyr

"Dette er ingen reklame for MM (Som jeg INTET har med at gøre, ud over at jeg er kunde), men blot for at gøre opmærksom på at der findes alternativer til DELL til en anden pris."

det bliver nok svært at finde nogen der tror på den

nå nok om det. jeg var også kunde ved Dell allerede for en 4-5 år siden og der var deres support også det værste jeg nogen sinde har oplevet. deres helpdesk var oven i købet så frække at smække røret på da jeg tillod mig at påpege deres manglende service niveau.
Det tog mig ialt 4 uger at få en PSU til min Direktørs workstation. De nægtede faktisk at sælge mig en ny PSU før de havde fået den gamle retur, og gennem flere uger kunne jeg ikke forklare dem at jeg faktisk var ligeglad med om de skulle bruge den gamle for de kunne ombytte den. jeg ville bare have en PSU NU og de måtte gerne fakturere mig for den, men nej ingen PSU til mig før de fik den gamle. til sidst sendte jeg et brev til deres chef, og vupti en uge senere fik jeg min PSU.
Dagen efter besluttede jeg at jeg aldrig ville have noget som helst at gøre med Dell igen

godnat og sov godt

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Nikolaj Brinch Jørgensen 11. mar. 2010 - 09.45
 
Re: Dell er dyr
Som økonomidirektør har jeg haft gode erfaringer med Dells HW. Bestemt!

Er det fra en økonomisk sysnvinkel eller en teknisk?

Dette er ingen reklame for MM (Som jeg INTET har med at gøre, ud over at jeg er kunde), men blot for at gøre opmærksom på at der findes alternativer til DELL til en anden pris.

Come on Jan ;-)

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Poul-Henning Kamps billede
Poul-Henning Kamp 11. mar. 2010 - 10.29
 
Får de en skriftlig advarsel ?

Det ville klæde Dell at komme med en helt klar melding at de pågældende medarbejdere har fået en skriftlig advarsel.

Hvis medarbejdere med ledelsesansvar er involveret, hedder det naturligvis fyring på gråt papir, for de har alle været igennem Dells undervisning i "firmaets værdier".

Poul-Henning

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Nikolaj Brinch Jørgensen 11. mar. 2010 - 10.33
 
Re: Får de en skriftlig advarsel ?
Det ville klæde Dell at komme med en helt klar melding at de pågældende medarbejdere har fået en skriftlig advarsel. Hvis medarbejdere med ledelsesansvar er involveret, hedder det naturligvis fyring på gråt papir, for de har alle været igennem Dells undervisning i "firmaets værdier".

Hvad er det for en militant holdning PHK?
Godt nok synes jeg også de er nogen fjolser, men fyringer er lige lovlig vildt.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Orla Korsholm 12. mar. 2010 - 20.34
 
Dell bruger i mange mange år uden problemer

Jeg må først udtrykke min tilfredshed med Dell som mangeårig bruger. Vi er på vort kontor 30 bruger i virksomheden og hertil en del private brugere.
Ingen af os har nogensinde været udsat for en "forkert" behandling fra Dell`s side, derfor forstår vi slet ikke TV-progammet .......
Vi kunne godt tænke os at få at vide, hvor mange dell computere der skønnes at være i brug i DK, og herefter få en klar besked om, hvor mange der har "klaget" deres nød via TV ?

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer
Klaus Elmquist Nielsen 12. mar. 2010 - 21.33
 
Re: Får de en skriftlig advarsel ?
Det ville klæde Dell at komme med en helt klar melding at de pågældende medarbejdere har fået en skriftlig advarsel.

Mit indtryk er at der findes en hel industri omkring debatlobyisme. For mig at se er Dell's brøde at de gjorde det selv og fra egne IP adresser frem for at betale et professionelt kommunikationsfirma for at skrive ca det samme fra nogle mere tilforladelige IP adresser.

  • Stem op 0
  • Stem ned 0
  • Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer

Tilføj kommentar

Opret en konto eller log ind for at følge indhold på Version2 - og bliv opdateret via e-mail eller rss

Følg kommentarer
Log ind herunder eller opret en bruger for at skrive kommentarer
Du kan logge ind med din e-mail-adresse
Der er forskel på store og små bogstaver i adgangskoden.
Glemt adgangskode?

Seneste nyt

Meego-afløseren Tizen klar til at tage kampen op med Android

Udgivet 23. maj 16.01Opdateret 23. maj 16.01

Massiv logning af danskernes internetbrug - men politiet bruger kun IP-adressen

Udgivet 23. maj 15.22Opdateret 23. maj 15.22

198 IBM-medarbejdere fritstillet med øjeblikkelig virkning

Udgivet 23. maj 14.28Opdateret 23. maj 15.10

Mystisk Project X afsløret: Rent flashlager giver fænomenal IOPS-ydelse

Udgivet 23. maj 14.19Opdateret 23. maj 14.19

Region sparer licens-millioner på at lukke ”Grønt System”

Udgivet 23. maj 13.22Opdateret 23. maj 13.22

Flere it-nyheder »

Tilmeld dig Version2's it-nyhedsbrev og vind den nye iPad.

Whitepapers

Kick-start your master data management initiative

Affecto Denmark

Affecto Data Quality Assessment: Er din indsigt og beslutning baseret på validt data?

Affecto Denmark

Framework til datamigrering i SAP miljøer - spar op til 50% på dine Data Migration udgifter

Affecto Denmark

Få et Data Warehouse (DW) review hos Affecto

Affecto Denmark

Ressourcehåndtering

Projectplace
  • Flere whitepapers

Branchenyheder

HP lancerer ultratynd bærbar med lang batteritid

HP

Konica Minoltas stand på drupa 2012 slog besøgsrekord

Konica Minolta Business Solutions Denmark

Komplex it er blevet Brocade Premier Partner

Komplex IT

Øg din effektivitet og produktivitet med bizhub C654/C754

Konica Minolta Business Solutions Denmark

Brugerfjendtlige it-løsninger gør brugerne til en sikkerhedstrussel

Projectplace

Seneste debat

  1. GOTO - Embracing variability

    7 comments.
    Last update 35 minutter 13 sekunder
    Skrevet af Allan Ebdrup
  2. Massiv logning af danskernes internetbrug - men politiet bruger kun IP-adressen

    2 comments.
    Last update 1 time 23 minutter
    Skrevet af Kim Henriksen
  3. HTML5 – det nye sort?

    9 comments.
    Last update 1 time 39 minutter
    Skrevet af Benni Bennetsen
  4. Ny malware går efter alle browsere - også på Mac og Linux

    7 comments.
    Last update 1 time 45 minutter
    Skrevet af Simon Friis Vindum
  5. Finansminister afliver teori om NemID som spionsoftware

    25 comments.
    Last update 1 time 50 minutter
    Skrevet af Ole Tange
  6. Meego-afløseren Tizen klar til at tage kampen op med Android

    2 comments.
    Last update 3 timer 19 minutter
    Skrevet af Jens Schumacher
  7. Sådan formaterer du tekst i debatten på Version2

    30 comments.
    Last update 3 timer 35 minutter
    Skrevet af Jesper Lund Stocholm
  8. Minister giver e-læring i køreskolerne det røde kort

    2 comments.
    Last update 3 timer 59 minutter
    Skrevet af Jens Madsen

Mere debat »

It-virksomheder

Reload!
|
SimCorp
|
Pekke
|
4C Management Consulting
|
Contest
|
Zap Technology
|
NetDesign
|
Serious Games Interactive
|
Mobile Advisor
|
Agema
|
Queue-IT
|
D60
 

Information

  • Kontakt redaktionen
  • Job- og annoncesalg
  • Teknisk support
  • Om Version2
  • Brugerbetingelser
  • Privatlivspolitik

Aktuelle emner

  • Agil udvikling
  • Android
  • Bruttolønsordning
  • Business Intelligence
  • Cloud computing
  • Download Windows 8
  • HTML5
  • Harddisk-priser
  • IE9
  • Intranet
  • It-sikkerhed
  • Kindle Fire
  • Multimedieskat
  • NemID
  • OS X Mountain Lion
  • Open source CMS
  • Projektledelse
  • Scrum
  • Sharepoint intranet
  • Storage
  • Ubuntu 11.10
  • Virtualisering
  • Windows 8
  • Windows Phone 7
  • iOS 5
  • iPhone 4S

Tjenester

  • Android-app
  • iPhone-app
  • RSS-feeds
Følg @version2dk
Tilmeld dig Version2's it-nyhedsbrev og vind den nye iPad.

Version2 udgives af

  • Mediehuset Ingeniøren A/S work Skelbækgade 4 1717 København V
  • Tlf. work 33265300